יום שישי, 10 בינואר 2014

לא אקטואלי - 10.1.14

ים עתיד
אם התכנית החינוכית של 'יש עתיד' תצליח, החרדים ילמדו לימודי ליבה וכל השאר ילכו לים.

אחרי מות
הוצאת ידיעות ספרים מתכננת כי הספר הראשון שיושק במסגרת החוק להגנת הסופרים, יהיה "מלאכים" ספרו החדש של יורם קניוק. ידעתי שהחוק הזה יעזור לפחות לחלק מהסופרים. רק חבל שהם היו צריכים למות בשביל זה.

חוק דרומי
אני מודה, יש בי סימפטיה גדולה למי שלוקחים את החוק לידיים ויורים בגנב שפורץ לחווה או מכים בחוליגנים שמגיעים להשתולל במקום לא להם. צריך להיות דין אחד לגנב במחתרת ולמבצעי תג מחיר.

אין-תיקה
בסוף השבוע שעבר הסתיימה התצוגה של תערוכת הורדוס במוזיאון ישראל. מה שמזכיר לי שכל פעם שאני מבקר במוזיאון, אני חושב שהגיע הזמן להקים את מוזיאון פלסטין ולהציג שם את כל המוצגים הקדומים שלהם. עד שזה יקרה, אני מוכן לאחסן בדירתי הצנועה את כל הפריטים הרלוונטיים שיימצאו בחפירות.

בתמונה: הכתובת לבית התקיעה להכ[ריז] שנמצאה בחפירות בצידו הדרומי של הר הבית
קרן לעמו
הקרן החדשה מאד בעד רעיון המדינה היהודית. והבדווית. והערבית. והאפריקאית. והכל הכל הכל, בארץ ישראל.

אל תדברי על אריק
עוד לא נולדו הדגים בהם יעטפו את העיתונים עם ההספדים המוקדמים על שרון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה