יום חמישי, 13 בפברואר 2014

לא אקטואלי - 14.2.14

שולץ האיום
מזל שהוא לא סיפר כמה גז צורכים היהודים.

מתח"כמים
שמישהו יספר לכל המועמדים לנשיאות, שצריך עשרה ח"כים שיחתמו כתנאי סף להתמודדות. כל כך הרבה מועמדים לנשיאות, וכל כך מעט חברי כנסת. כמה חבל.

חולם בספרדית
פתאום קם אדם במוצש ומגלה שיש מצב שהוא במקור מטולדו ומגיע לו דרכון ספרדי (סוף סוף אוכל לשחק כדורגל באירופה, או בספרד, ולא להיחשב כזר!). מבקש שתעדכנו אצלכם במערכת: חצי פרסי, כמעט חצי טריפולטאי, ושבריר אחוז ס"ט. וגם: מעכשיו, אף בדיחה על האינקוויזיציה. זה נושא רגיש עבורי. רק כמה שאלות אחרונות:
1. כדי לקבל דרכון ספרדי, כמה זמן צריך לגור בעיירת פיתוח?
2. מי הזיז את גבינת המאנצ'גו שלי?
3. מה זאת אומרת שאין אישור רשמי של ממשלת ספרד לרשימת השמות שזכאים לדרכון? מסוג הרגעים שאני ממש חווה על בשרי את גירוש ספרד פעם שנייה!
4. איך אומרים בספרדית - Haven't the Jewish People Suffered Enough???
ומשהו אחרון לסוף השבוע: אמא, הבטחת לנו סופריטו לשבת.

עגלה בלי סוסה
זה נכון שהעגלה של החרדים מלאה, רק חבל היא תקועה בבוץ עם אותה סחורה כבר 250 שנה.

מטען צד
וידוי וטיפ: אני מאד אוהב את העבודה שלי (בלעז יקראו לזה וורקוהוליק). כל כך אוהב, שאני יושב עם הלפטופ שלי לעבוד עד השעות הקטנות של הלילה (על מה שקורה בבוקר שאחרי נדבר בהזדמנות אחרת). השבוע החלטתי לאמץ מנהג חדש ולהגביל את שעות המחשב שלי כשאני בבית. איך אני עושה את זה? פשוט מאד, אני משאיר את המטען ללפ-טופ במשרד.

זה רק תירוץ
מרק זה לא ארוחה. לכן קוראים לו מה רק?

דמוקרטיה לכול!
הגיע הזמן שערכי הדמוקרטיה לא ישוייכו רק לצד אחד במפה הפוליטית בישראל. על כן הגיע הזמן לקדם את חופש הביטוי, פלורליזם וזכויות אדם גם בשמאל.

כפיל לבן
דופלגנר זה כמו שלג בירושלים, רק כשאתה קם בבוקר אתה מגלה אם תפס או לא. ואז מהר מהר דופלגנגר נו מור, לעבר טרנד סרטוני סיכום העשור של פייסבוק. לאחר שצפיתי בעניין רב בסרטי סיכום הפייסבוק של כל אחד מהחברים שלי אני חייב לומר שבחיים שלי לא שיקרתי. מה שמעורר את השאלה: איך זה שאין שבוע שבו מחליפים את תמונת הפרופיל לתמונת ילדות?



נוסחת קרי
הרוצה במלחמה ייכון לשלום.

לוגיקה פלסטינית
תרבות השקר הפלסטיני זהו ביטוי שתחילתו באוקסימורון וסופו בטאוטולוגיה ולמרות זאת הוא מבטא מציאות באופן מדויק להפליא.

נבואת שקר
נבואות שמגשימות את עצמן, הגרסא הישראלית: הנבואות של השמאל מגשימות את התחזיות של הימין.

שנות כדקוטה
בסיור בנגב, עולה לתצפית במצפה רביבים ורואה באמצע השדה את מטוס הדקוטה שמפיל לי את האסימון: הייתי פה. לפני 20+ שנים. דז'ה וו של נוסטלגיית ילדות.



עבודה בעיניים
יותר לא אשכח את המטען ללפטופ במשרד ביום חמישי,
יותר לא אשכח את המטען ללפטופ במשרד ביום חמישי,
יותר לא אשכח את המטען ללפטופ במשרד ביום חמישי,
יותר לא אשכח את המטען ללפטופ במשרד ביום חמישי,
עדיין במשרד. על מי אני עובד?

תדיר ושאינו תדיר
נדיר! ולנטיין ופורים קטן באותו יום!!! לא יודע מה לא לחגוג קודם.

בלתי עזיב
הביטוי 'מודה ועוזב ירוחם' הפך לא רלוונטי מאז שהומצא כפתור הפרינט סקרין.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה