יום שישי, 11 באפריל 2014

לא אקטואלי - 11.4.14

להגנת הקרניבורים
אם אני ראש ממשלה, אני סוגר את הפייסבוק רק בגלל כל הפוסטים בעד צמחונות.

קושיות
1. למכור פיתה לערבי זה כמו למכור קרח לאסקימוסי. אז במקום למכור חמץ לערבי, לא עדיף למכור קמח לאסקימוסים?
2. מכירים את אלה שבמסגרת ניקיון פסח עושים גם ניקיון בפייסבוק? אז אם יש לכם זמן פנוי, אתם מוזמנים לבוא לנקות גם הדירה שלי.
3. ממתי צריך סיבה להכות אוהד של הפועל תל-אביב? ידע כל אוהד שמקלל שחקן כי סופו
4. המציאו כבר טינדר לאנשים רעבים?
5. ג'ון קרי טוען כי המשא ומתן פוצץ כי ממשלת ישראל בונה בבירתה ומסרבת לשחרר מחבלים. רק לי זה נשמע כאילו הוא מאשים את הצד הפלסטיני? ובלי שום קשר, ראיתם פעם סוס דו ראשי מובל על ידי חמור דו פרצופי?


ציפי לבנות
האם ציפי לבני מבינה שמי שאומר שבניה בהתנחלויות הופכת אותנו לצד האשם, הוא זה שלמעשה מודה באשמה, בין אם היא נכונה ובין אם לא? אי בניה בארץ ישראל כמוה כהודאה מראש בצדקת הצד השני. ואגב, מדינת ישראל הוכיחה שברצונה ביכולתה לפנות מתיישבים מביתם. ואפילו בלי הסכם שלום. חבל שזו מי שאמונה על ניהול המתן ומתן.

חד גדי
גדי וילצ'רסקי הוא הישראלי החדש והיפה. תקראו את הפוסט האחרון שלו. צריכים עוד הוכחה? ראו מיהם 4 הדמויות שפייסבוק מזהה אותן כדומות לו.


חופש אקדמי
ברכות על ההצלחה לא לאפשר למחבלים להגיע לאקדמיה. עכשיו צריך לגרום לכך שהאקדמיה לא תגיע למחבלים בכלא.

יותר גרוע מרגוע
תכנית הרגעה תכנית הרגעה, אבל לא לגיטימי לשלוח לי סמסים בלי לתת לי אפשרות להסיר את עצמי. נפתלי בנט, לא נרגעתי. לטיפולך.


מתווה יצהר
אם תלמידי הישיבה לא ילכו לצבא, הצבא יבוא לישיבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה