יום שישי, 4 באפריל 2014

לא אקטואלי - 4.4.14

הכל במידה
כתבה חדשה שלי התפרסמה באתר מידה וכוללת ראיונות עם שר המשפטים לשעבר, פרופ' דניאל פרידמן, יו"ר הקואליציה, ח"כ יריב לוין ונשיא בית המשפט העליון, השופט אשר גרוניס. נו טוב, 2 מ-3, זה גם בסדר.

יצא תיקו
לקראת עוד כישלון בעוד סבב של המשא ומתן, נראה שבמשחק ההאשמות הקבוע שמתנהל בין ישראל לפלסטינים, ניתן הפעם לסמן את האשמים באופן ברור ביותר: ברק אובמה וג'ון קרי.

לא בגדתי
שוב פציעת כדורגל. אני חושד שהגוף שלי בוגד בי. עם מישהי אחרת.

ממילא שם
בכל פעם שאני חוצה את שדרות ממילא, אני לא מבין למה שמו את כל החנויות האלו בין כל הפסלים המתוקים. אגב, יופי של פסטיבל צלילים היה השבוע בעיר העתיקה של ירושלים.


חומות של שתיקה
נדמה שהרשעתו של אולמרט איפשרה באחת לקורבנות רבים וטובים לשבור את חומת השתיקה ולחשוף את העוולות הרבות אליהן היה אחראי אותו האיש המקושר כל כך להון, לשלטון ולעיתון. אין זה דבר של מה בכך. חיים בישראל עוד שורה של בעלי שררה וכוח המאפשרים להשליט טרור השתקה נגד עיתונאים ושאר חושפי שחיתויות. יש לקוות שאולמרט יהיה הראשון בשרשרת של נפילת הדומינו המסואב הזה.

יפה שתיקה
זה מה שהיה ליו"ר האופוזיציה, ח"כ בוז'י הרצוג לומר על פסק הדין במשפט אולמרט: "הכרעת הדין של השופט רוזן על פרשת הולילנד היא אות כבוד למערכת אכיפת החוק והמאבק בשחיתות... לפנינו התגלתה מסכת חמורה וקשה במיוחד של שחיתות ציבורית על חשבון אינטרס הציבור כשבראש המערכת ניצב מי שלימים הפך לראש הממשלה. צר לי על אהוד אולמרט באופן אישי, אבל במקרה הזה בית המשפט לא מותיר ספק ביחס לחומרת מעשיו וקובע חד משמעית דגל שחור כנגד השחיתות השלטונית". אפרופו שחיתות שלטונית, כבוד יו"ר האופוזיציה, האם לדעתך ראוי לאפשר למי ששמר על זכות השתיקה בחקירה משטרתית להתמודד לכנסת?

לא קונה
כולם מדברים על אולמרט, אבל אף אחד לא מדבר על רוכשי הדירות בפרויקט הולילנד. נו טוב, נניח שחלקם לא הבין את השחיתות שהולכת מתחת לאף שלהם. אבל יש שם מישהי אחת לפחות שהייתי מצפה שיהיה לה חוש ריח כדי להבחין שמשהו פה לא בסדר. בכל זאת, שופטת בבית משפט עליון. עדנה ארבל. ולא, אין שום קשר משפחתי.

עתידים להיגאל
ממסקנות השבוע: 1 באפריל זה כל כך 2013. ועדיין ביום שלישי האחרון התמלאו הרשתות החברתיות באיחולי חודש טוב ומתיחות 1 באפריל. ולמרות זאת, באמת יהיה חודש טוב.

אם תעירו
השבוע השתתפתי בקבוצת 'המעורר' של בוגרי בית המדרש לציונות. החבר'ה החליטו להקדיש את הלימוד לרפואתו וחירותו של יונתן פולארד בן מלכה. תכל'ס, התרגשתי.

הבן יקיר לי                                                       
בקרוב: מרור קישון במהדורה מורחבת לפסח. אילו רק הייתי אפרים. סידון או קישון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה