יום שישי, 11 ביולי 2014

לא אקטואלי - 11.7.14

ונתת שלום בהארץ
מישהו יודע מתי יוצאת ועידת השלום של העיתון השמאלני של הפלסטינים? על הדרך, תוכלו להזכיר לי איך קוראים לעיתון הזה?

לתת צ'אנס
"האמת הלא נעימה זוכה לעתים קרובות להתעלמות גדולה: למרות שהמלחמה היא רעה גדולה, יש לה כוח רב - היא יכולה לפתור קונפליקטים פוליטיים ולהוביל לשלום. זה יכול לקרות כאשר כל הצדדים הלוחמים מתעייפים או כאשר אחד מנצח באופן נחרץ" (מתוך מאמרו של אדוארד לוטוואק, תנו צ'אנס למלחמה, אשר לא הוצג בוועידת השלום של העיתון לאנשים חושבים אותו דבר).

כלכלת בית
רקטה נפלה בתוך ביתוניא בשטחי הרשות. הרקטה היתה חלק מהמטח שנורה לגזרת ירושלים. בצלם, זה הזמן לדרוש מממשלת ישראל לפרוס סוללות כיפת ברזל מעל כל היישובים הערבים. לא? ואם כבר, למה שהכסף שישראל משקיעה בכל היירוטים של כיפת ברזל לא יקוזז מהסכומים שמדינת ישראל מעבירה לרשות הפלסטינית?

קרבות אוויר
מלחמות כבר לא קורות בפייסבוק. עם זאת, מאז שהגיע הפייסבוק, המוזות כבר לא שותקות כשהתותחים רועמים.

ערבים דוקרים
סייד קשוע הוא מהסאטריקנים הגדולים שידעה ארצנו, בין היתר בזכות הצלחתו לטשטש את הגבולות בין דמיון למציאות. מי עוד יכול לכתוב תסריט כזה גאוני, בו הקרנת הבכורה של הסרט שכתב, והייתה אמורה לפתוח את פסטיבל הקולנוע, תדחה בשל כמה ערבים רוקדים.



ואלה שמות
קסאמים שמגיעים למנוחה ולנחלה, זה אומר שהם אוטוטו יפסיקו?

לא רב ולא ניצב
כמו שזה נראה, זה עניין של זמן עד שדנינו יודח מתפקידו כמפכ"ל המשטרה. השאלה היא מה תהיה העילה. ובינתיים, אין לנו משטרה והולכת לנו המדינה.

פוסט טראומה
מכירים את זה שפתאום באמצע עבודה אתה מקבל מסך כחול בלי שום התראה מוקדמת? אז זה קרה לי ביום רביעי האחרון, ולא במחשב, אלא בחיים.
פתאום באמצע החיים ובלי שום סימן מקדים (חוץ מכמה שניות של איבוד פוקוס), קיבלתי התקף אפילפסיה וגיליתי למה התופעה הזו נקראית מחלת הנפילה. את רגע הנפילה איני זוכר, אבל את התוצאות היה קשה לפספס... הדבר הבא שאני זוכר, זה שהתעוררתי באמבולנס שעוברי אורח הזמינו, עם משקפיים שבורים ועירוי שנועד להעיר אותי או משהו כזה.
מאז ביליתי שבוע הבראה במחלקת הנוירולוגיה של איכילוב. אז ברוך ה' אני בסדר. לא יודעים אמנם למה זה קרה, אבל יש שמהמרים על עומס כללי בחיים. נכון, יש מצב שקצת ישנתי מעט מדי לאחרונה, אבל חשבתי שאני כבר רגיל לזה. כנראה שלא.
אז עכשיו נותרו כמה בדיקות שצריך לעשות, כדי לשלול סופית כל מיני חולאים רעים, אבל בימים הקרובים אחזור לשגרה. בינתיים שמחתי לגלות שלא רק שאני ימני דומיננטי, גם יש לי אישור רפואי על זה.
תודה לכל מי שידע ובכל זאת שמר בסוד כפי שביקשתי, ובעיקר תודה לכל הצוות הרפואי באיכילוב שהעניק לי כל מה שהייתי צריך ויותר מזה (ווייפיי!).



למקרה ו...
על המצבה שלי אני רוצה שיהיה כתוב: לא אקטואלי.

עד הסוף המר
הגיע הזמן שמישהו יתייצב מול החמאס ויאמר להם בקול רם וברור: כל הטילים שלכם לא יפגעו ברצון שלנו לראות את המונדיאל!

צבא הגנה
בתור מדינה בלי צבא, קוסטה ריקה נלחמה לא רע.

הסכם עם החמאס
אנשי חמאס, אני פונה אליכם בשם ממשלת ישראל. אם יש צבע אדום בין 23:00 ל-1:00, אנחנו נפנה לפיפא ונבקש מהם להרחיק אתכם מכל המונדיאלים שייערכו בישראל. ואנחנו מתכוונים לזה! מילה של ביבי.

אסור להשוות
מסוג הימים שצריך להתמלא בגאווה לאומית ולהזכיר שישראל הפסידה לגרמניה רק 7:1. או שיכול להיות שמישהו הלביש את שחקני נבחרת ישראל בחולצות של ברזיל?

מה יהיה
זהירות, ספוילר מונדיאל! כולם רוצים לדעת טומן בחובו המשך המונדיאל, ויש לי תחושה שאני יודע. האמת, כבר שנקבעו העולות לחצי הגמר ידעתי, והתלבטתי אם לספר. בכל זאת, אירוע של פעם בארבע שנים שכל העולם נושא אליו עיניים. אז הנה מה שהולך לקרות (ומי שלא רוצה שאהרוס לו את המתח, שיפסיק לקרוא עכשיו!), ושלא תגידו שלא ידעתם: במשחק על המקום השלישי לא תהיה הארכה!

לא מנחם
אז איפה אתה רואה המשחק על המקום השלישי, מנחם המשעמם?


2 comments: