יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

לא אקטואלי - 18.8.14


לא בוכים על חלב
תושבי תל אביב צריכים סופר פתוח בשבת, למקרה ונגמר החלב או הסוכר, כי אין להם כזה דבר שנקרא שכנים.

חלב שנשפך
השבוע לפני תשע שנים: מדינת ישראל מוסרת צווי פינוי לתושביה היהודים של רצועת עזה.

לקט מתוך 'הזמן הכתום', המדור הסאטירי שפרסמתי בזמנו בNRG- יהדות. עדיין כתום.

רובין וויליאמס
ה' ייקום דמו.

אהבה ראשונה לא מחליפים
מה עשיתי ביום ההולדת שלי? שיחקתי כדורגל. ומה עשיתי בט"ו באב? שיחקתי כדורגל. כמה טוב שיש אהבה גדולה בחיים.

מזל שלא התקשרו אליי, כי אני לספאמרים לא מצביע.
תיאבון בריא
אמרתי נשקיע. לא עוד ארוחת צהריים של משהו בפיתה. נלך עוד כמה דקות, ונזמין איזו פחמימה טובה. לא סתם, מקלובה. הכי מזין.
- "הנה המקלובה שלך. וקח, מגיע לך עם זה גם פיתה".

טרור האופנה
אאוט: לא ננהל משא ומתן עם ארגוני טרור.
אין: לא ננהל משא ומתן תחת אש.

הרגל מגונה
החמאס מתנהג כמו מכור לעישון. יכול להפסיק לירות מתי שהוא רוצה. לראיה, הוא עושה זאת כמעט כל יום בחודש האחרון. הגיע הזמן להיות קשוחים, לטפל בו כמו שמטפלים במכורים לעישון ולהעמיד אותו בפינה.

משפחה שכזו
שבוע אחרי ניחום האבלים בביתו של סגן הדר גולדין ז"ל, לוחם סיירת גבעתי שלא זכה להינשא לארוסתו, זכיתי להשתתף בחתונה של ידידה שלי, שנישאה ללוחם אחר באותה סיירת, שגם הוא שייך לכוחות המובחרים שהגיעו אלינו כחיילים בודדים. החבר'ה מהסיירת, הגיעו עם חולצות מיוחדות לאירוע שנשאו את הכיתוב 'משפחת החתן'. בימים שכולם מחפשים תמונת ניצחון, זו הבחירה שלי.



שלוש הערות על וינטר
א. לא שאני מת על כל איסורי 'קול באישה' (אם תשאלו אותי, זהו איסור מיושן ופרימיטיבי), אבל זה תמיד משעשע אותי לראות כיצד כל אלה שמניפים את דגל גיוס החרדים הם אותם אלה שמפריע להם שצה"ל מכבד את אמונתם הדתית של הלוחמים שלא מעוניינים בהופעות של זמרות. יש לי תחושה שיותר מכך שהם רוצים את הדוסים בצבא (גם אני רוצה!), הם מחפשים סיבה להיכנס בדוסים. בקרב הציני הזה, אני לא מוכן להשתתף.
ב. הקמפיין של הארץ והחבר'ה נגד עופר וינטר מזכיר את הקמפיין שאותו מילייה עשה בזמנו נגד תא"ל אפי איתם. אוהב את זה או לא, לאיתם יצא מזה רק טוב.
ג. הפיתרון לכל אביב ערבי הוא וינטר יהודי.

בזמן שהמתנתם
השלב הבא: 150 פרקי תהילים ב-150 תחנות אוטובוס.



לא מקורי
חוטף עזה, היה כבר?
(גוגל בתגובה: כן. רק 15,300 פעמים)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה