יום שבת, 23 באוגוסט 2014

לא אקטואלי - 23.8.14


הגיון עכו"ם
אני מקפיד על איסור חלב נוכרי. בכלל, כל חלב שמגיע מגבר, נראה לי חשוד.

מוכר לי האיש הזה

יסוד החוק
בימים אלה משודרת בערוץ 10 סדרת כתבות של ברוך קרא על חוקי נישואין בישראל. חשוב וטוב, אבל אני רוצה לתקן טעות שולית לכאורה: במהלך הכתבה מוזכר חוק יסוד: כבוד האדם וחרותו, על רקע תמונה של רבין ופרס (כשגם הפריים הבא כולל את שרי ממשלת רבין - שולמית אלוני, דוד ליבאי ובנימין בן אליעזר). אלא שחוק היסוד כונן בזמן ממשלת ימין בראשותו של יצחק שמיר -הזדמנות מצוינת להזכיר מי הצד שבאמת דואג לזכויות אדם. את העניין שהשמאל לקח את החוק הזה כדי לייצר מהפכה חוקתית שלמה כדי להעביר את כובד המשקל מנציגי העם לבית המשפט העליון, נשאיר לפעם אחרת.

עונת החתונות
בזמן שכולם מדברים על חתונה נדירה של יהודיה ומוסלמי, באותו ערב אני שמחתי להיות בחתונתם של יהודי שעלה ממקסיקו עם יהודיה שהגיעה מאוסטרליה. לא נרשמו הפרות סדר, מעבר לכמה קיצוניים שהתאספו בחוץ לטובת תפילת ערבית.

הפסקה ללא הפסקה
אני בעד עוד הפסקת אש. ובתנאי שהפעם ישראל תהיה זו שתפר אותה.

חברים לדרך
אה כן, גם פרופ' יובל שני (מייצג עמדת האוני' העברית, לצורך העניין) כיהן עד לאחרונה כחבר הנהלת 'בצלם'.
שיימינג יענה בשיימינג

כל קורא
דרך השמאל / הימין הבטחוני / הכלכלי נכשלה. הגיע הזמן למחוק את המיותר.

דמוקרטיה בחופשה
מעשיו של אובמה בחודשים האחרונים ממחישים את אחת הבעיות האקוטיות ביותר של הדמוקרטיה האמריקאית: מכיוון שלא ניתן להיבחר לנשיאות מעבר לשתי קדנציות, בקדנציה השנייה המחויבות של הנשיא לבוחריו פוחתת באופן דרמטי. הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות לישראל, באופן אבסורדי למדי, ולאור דעת הקהל האמריקאית על המתרחש בישראל, הוא אם ניתן היה לרוץ גם לקדנציה שלישית. בטוח שבמקרה כזה, אובמה היה מתנהג אל נתניהו וישראל יותר כמו בת ברית, ופחות כאל קוץ בתחת.

צוק איתן 2
אם יוצאים לעוד מבצע, אני מבקש לקרוא לו הפעם 'תחת השמש'.
להמחשה, מצורפת תמונת אילוסטרציה של ניצחון

משאלה אחרונה
צר לי על מות אשתו ובתו של מוחמד דף. כפיצוי, מדינת ישראל צריכה לפעול לקידום תחביב פלסטיני ידוע - איחוד משפחות.

גיאוגרפיה בליסטית
חוק חדש: לא יוגדר מטח טילים "למרכז הארץ", אם אף טיל אפילו לא מתיימר להגיע ירושלים.

השתכנזתי סופית

רץ ברשת
מה עם קמפיין לסובלים מ-ADSL? ועד שזה יקרה, הצטרפו לקמפיין החדש שלי – AlaS ושפכו על עצמכם טרופית.

ארשת חברתית
כבר שבועיים שאני בטוח שאני כותב דברים בסיקרט, ופתאום מגלה שזה הפייסבוק שלי. שיט.

רשת מורשת
לא מבין מה ההיגיון בלהעביר את כל הפייסבוק לווטסאפ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה