יום שישי, 8 באוגוסט 2014

לא אקטואלי - 8.8.14


תפריט לשבת
אני רק שאלה: צמחונים, הורגים יתושים? וג'וקים?

לקט, שכחה ופאה
פעם, כשהייתי יותר צעיר, סיכמתי עם מישהי, שאם לא נתחתן עד גיל 35, נתחתן אחד עם השניה. רק שאף אחד לא סיפר לי, שעד שאגיע לגיל הזה, אשכח מי זו הייתה.

פתאום ימי שישי הפכו הרבה יותר ארוכים. ביכאפי.

תענית למחצה
מנהג יפה נהגו אמותינו הקדושות יוצאות צפון אפריקה, אשר החל מחצות יום תשעה באב, מנקות את הבתים לקראת בואו של משיח צדקנו. עם בואה של המהפכה הפמיניסטית, ראוי שגם הגברים יקחו חלק במנהג יפה זה. על כן אני מתיר לכל עדת מאמיניי בפייסבוק, להתגלח החל מחצות היום. שלושה שבועות פחות כמה שעות זה די והותר. וגם לכם, הגברים האמיתיים, נגמרו המילואים.

ובחזרה למלחמה
רק לפני חודש צחקנו על שם המבצע 'צוק איתן', עד שהגיע סגן איתן הגיבור והראה לנו צוק איתן מהו.

מעשה במשל
מעשה בעם, שהלך למנהיגו והתלונן על כך ששכנו יורה עליו טילים. אמר להם המנהיג חזרו לבתיכם שם מחכה לכם הפתעה. חזר העם לביתו, וגילה כי השכנים חפרו מנהרות עד ללב הישובים שלהם. שלחו שליחים למנהיגם הנערץ, שהודיע להם כי הוא יוצא למבצע שלא יסתיים עד להריסת כל המנהרות כולן. ויהיו כל העם שמחים וטובי לב. מש"ל.

שיח ציבורי
חבר שלי עשה מילואים לפני כמה חודשים בצפון. בזמן שהתחפש לשיח, הוא שמע קולות של חפירת מנהרה מתחתיו. אז אל תגידו שלא ידעתם.

יעשה שלום
הרב שלום כהן, לאור הפיגוע בלב שכונה חרדית בירושלים, חבל ששכחת לעדכן גם את הערבים שאתם לא צריכים צבא.


דיור ציבורי
עם סיום מבצע צוק איתן בנסיגה ישראלית חד צדדית ולאור ביטול ביטול המע"מ ברכישת דירה, הודיע שר האוצר על הורדת מחירי הדיור באופן הדרגתי: קודם ביישובי עוטף עזה, ואחרי זה בכל הארץ.

בין ערבים למערבים
את אמירתו של קלאוזביץ כי "המלחמה אינה אלא המשך המדיניות באמצעים אחרים" כולם מכירים. חוץ מהחמאס, שקצת פחות מתעניינים במדעי המדינה. עבורם, המדיניות אינה אלא המשך המלחמה באמצעים אחרים. חבל שלא הפנמנו את זה לפני הפסקת האש האחרונה. או זו שלפניה. או לפניה. או לפניה.

בוליגרף
כך תדע אם הערבים מדברים אמת או שקר: אם הם אומרים שהם יתקיפו אותך – הם דוברי אמת. אם הם אומרים שהם רוצים לעשות איתך שלום – הם דוברי שקר.


תגובה 1:

  1. אני צמחוני ואני לא הורג ג'וקים. בבית שלי יש ג'וקים, הם לא מפריעים לי ואני לא מפריע להם.

    השבמחק