יום שבת, 30 באוגוסט 2014

לא אקטואלי - 30.8.14


לפני הספירה
נולד לי השבוע אחיין תשיעי, שזה מצוין כדי להרגיע את הורים שלי. עכשיו יש להם שלושה נכדים מכל ילד. בממוצע.

ארשת חברתית
עיקרון העבודה של פייסבוק מתבסס על FOMO. אני אגב, לא מפחד.

מבחן מציאות
יצא לי מדען. אז נכון שאני עובד במכון מחקר והכל, אבל נראה לכם שאם הייתי באמת מדען הייתי עושה שאלון אינטרנט מטופש על מה המקצוע המתאים לי?

צלם בלי אירועים
השבוע אין תמונת חתונה. נחזור בשבוע הבא.

מושב לצים
חידה: היכן בישראל תוכלו למצוא רחוב על שם ניר וגלי? לתשובה, לחצו על הקישור.
(ההשתתפות אסורה על מי שגר שם ובני משפחתו)

אין חופש אין מלחמות
שמתם לב שרוב המבצעים הצבאיים נערכים בחופש הגדול? (סיבה 274 לקצר את החופש)

hAlLaS
אתה יודע שהחברים שלך באמת אוהבים אותך כשהם לא מבקשים ממך לשפוך על עצמך דלי עם קרח.
וארבע שאלות אחרונות על קמפיין ה-ALS:
א. אז לאתגר מישהו זה "תעבירו הלאה! אל תשברו את השרשרת!!!" החדש?
ב. ומה יעשו אלה שממש לא מקובלים חברתית, ועד שהם יאותגרו כבר יגיע החורף?
ג. מה אמור לעשות האדם האחרון בעולם שיאותגר?
ד. לאור הצלחת הקמפיין, תוך כמה זמן מחויב הארגון למצוא תרופה למחלה?

נמאס כבר!
הגיע הזמן לאתגר באמת את ראשי חמאס ולשפוך עליהם מי קרח.

זמן אלול
השבוע נכנסנו לחודש הרחמים והסליחות. זמן מצוין לזכור שאם אין ברירה, עדיף להיות בצד שמבקש סליחה מאשר בצד שמבקש רחמים.

שוטה הנבואה
תתרגלו לשם החדש: מלחמת התשע"ה (שם, שם).

הרצל אמר
"דמוקרטיה בלי מלך, לשם שווי משקל, אינה יודעת כל מעצור לשבט או לחסד, והיא מביאה לידי להג אין קץ בבית הנבחרים ומגדלת את הכת השנואה של מדינאים לשם אומנות. והעמים אשר בימינו גם לא יכשרו לדמוקרטיה בלתי מוגבלת, ואדמה כי בדורות הבאים יכשרו עוד פחות מזה. כי הדמוקרטיה הטהורה מותנה בנמוסים פשוטים בתכלית, ואולם נמוסינו מסתבכים והולכים לרגל רבוי התנועה והתרבות. הצלחת כל דמוקרטיה הוא היושר, אומר מונטסקייה, ואיפה ימצא יושר זה, כוונתי ליושר המדיני?..." (מדינת היהודים)

מדבר סקר תרחק
מכירים את החוק הזה, שקובע שאסור לעשות סקרים סמוך מדי למועד הבחירות? אז אני בעד להרחיב אותו כך שאסור יהיה לפרסם סקרים במועד רחוק מדי מהבחירות.

אייס ברייקר
מהתוכניות שהשתבשו לי הקיץ בעקבות המצב: להמציא פק"ל קפה קר.

פרס ניחומים
להלן הימור פוליטי: בוז'י הוא לא בחיר. כולם יודעים את זה. אולי אפילו בוז'י עצמו. אז מה מפלגת העבודה תעשה לקראת הבחירות הבאות? היא תזמין מועמד אטרקטיבי מבחוץ שיהיה במקום הראשון ובוז'י יהיה סגנו. שנאמר: עדיף שר חוץ ביד (אולי) מאשר ראש ממשלה על העץ. מי יכול להיות האיש הזה? נחיה ונראה. אבל אם מצבו יהיה טוב, אל תתפלאו אם זה יהיה שמעון פרס, ואולי אולי, יחשוב לעצמו בוז'י, יחזור תקדים שרון ואולמרט.

קיביבינימט
מעתה אימרו קביבינטו.

בלי קדיש
לא אוהב להשמיע ביקורת על הצבא, אבל כמה זמן עוד ייקח לרב רפי פרץ להזיז את עצמו ולהכריז על מוחמד דף כחלל שמקום קבורתו לא נודע?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה