יום שבת, 20 בספטמבר 2014

לא אקטואלי - 20.9.14


לרגל פסטיבל בתים מבפנים שנערך בסוף השבוע האחרון בירושלים, ילווו את הבלוג מספר תמונות חובבניות מהחוויה.

לכל מי שפקפק: יש ירושלים של מעלה ויש ירושלים של מטה. ואתם לא חיים בזו שאתם חושבים.
מחנה משותף
לפני מספר חודשים, פנה אליי ד"ר מיקי ארליך, לשעבר יו"ר אמנסטי ישראל ומי שייעץ למכון לאסטרטגיה ציונית לא מעט בהקמת זכויות אדם כחולבן, בהצעה להקים צוות שינסה להתמודד עם סוגיית המהגרים באופן שישקף את הקונצזוס הציוני. חשבתי שמדובר ברעיון ראוי וחשוב, ושמחתי להיות יד ימינו של מיקי בגיבוש צוות איכותי של מומחים בתחום, אשר גיבשו עקרונות בסיס בהשקפה לאומית והומנית, סביבם התאספו 16 ארגונים מכל גווני הקשת הציונית - מהשומר הצעיר ועד הפורום המשפטי למען ארץ ישראל. מוזמנים לקרוא את ההסכמות אליהן הגענו, בדף הפייסבוק שפתחנו לטובת העניין.

חשבון פשוט
לא מבין מה מתרגשים מ-43 סרבנים ב-8200. שישנו את שם היחידה ל-8157 ויסגרו עניין.

המקום החדש שלי לדייטים – תצפית על בריכת חזקיהו. תודו שלא ידעתם שהיא קיימת.
עדיין 25
אחרי שחשבתי עמוקות על הנושא וקראתי רבות על ההיסטוריה של הממלכה הבריטית הגדולה, הגעתי למסקנה שלסקוטים מגיעה מדינה משלהם. זהו המעשה הראוי, ולו כדי שאוכל לסמן V ליד מדינה נוספת בה ביקרתי. אנגליה, צרפת, טורקיה, קפריסין, איטליה, שוויץ, תאילנד, לאוס, קמבודיה, נפאל, מצרים, גוואטמלה, הונדורס, ניקרגואה, ארה"ב, גיאורגיה, דרום-קוריאה, צ'כיה, פולין, הודו, ירדן, דרום-אפריקה, גרמניה, אוקראינה והונגריה – אתן לא לבד.

מעשה פנחס
הידעת? שם המשפחה של פיני גרשון הוא על שם מה שיעשה לגיא גודס.

הגשתי מועמדות לתפקיד היו"ר. תחזיקו לי אצבעות ואתקבל טפו טפו טפו טאץ' ווד.
למכירה: כסף
פרסומת לכסף החדש, באמת?! אני מקווה ששילמו למי שעשה אותה בשקל ישן. ושאלה: זה שהפרזנטור של הקמפיין הוא מזרחי, ועל השטרות החדשים כל הדמויות הן של אשכנזים היא מכיוון שכסף הולך לכסף?

סליחה, יש לך ארוחה?
פתאום גיליתי - אני מסודר על כל שש ארוחות ראש השנה בירושלים. נראה לי שאני יכול כבר להפסיק עם הסליחות.

כשהנביאים חוזרים בתשובה, גם מסעדות הופכות להיות ישיבות.
חזרה למגרשים
אחרי כמה חודשים טובים, סוף סוף חזרנו לדבר האמיתי כבכל שלישי בערב. נכון, אמנם היה מונדיאל באמצע, אבל עדיין, זה היה לא יותר מאשר תחליף זול. שעתיים וחצי של כדורגל קצבי, סוער, מרגש ומפתיע. מה פתאום ליגת האלופות? כדורגל בספורטק תל-אביב. וכמו כל קאמבק טוב, גם הוא התחיל עם גול בנגיעה השניה בכדור (יחי הדאבל פס!) ונגמר ב-8 נצחונות ב-10 משחקים.

הכנות לחג
הרגע הוספתי קטגוריה לרשימת המשימות שלי: אחרי החגים.

השתתפתי בניסוי.
שמאל דוחה
אשריי שזכיתי בסוף השבוע לקיים את המימרא החז"לית החשובה "לעולם תהא שמאל דוחה וימין מקרבת": בעוד בעיתון הימני אני מסביר על האסטרטגיה הפוליטית של השמאל, בעיתון השמאלני אני משדל את החבר'ה להגיע למסעדות ירושלמיות.

בראשית בר"ה
אחטא ואשוב נעים גם לך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה