יום שבת, 15 בנובמבר 2014

לא אקטואלי - 15.11.14

קרב סכינים
תוך כמה זמן יעשה פיני גרשון לגיא גודס עמיר פרץ? ציפי לבני שואלת.

דמוקרטיה משוחררת
דמוקרטיה מתגוננת, הגדרה שלי: יש טובים, ויש רעים. כדי לפגוע ברעים, מותר לעשות שימוש גם בכלים שלהם. בלי בג"צ, ובלי בצלם. נכון גם לגבי החוליגן מהיציע של הפועל תל אביב וגם של המחבל מכפר קנא.

מיתרונות "המצב" בירושלים: יש אפשרות לשבת ברכבת הקלה. להנות מהנוף? קצת פחות.

חתולי הרעם
לפי הקולות שעולים מהרחוב, עונת ייחום החתולים נמצאת בשיאה. אל תשכחו להשאיר להם בחוץ קערות עם רעל.

ישראל איום
אם אני אדלסון, מחר בבוקר אני מתחיל מבצע של חלוקת ישראל היום במתנה בכל הסופרמרקטים לכל רוכש שקית. לחילופין, אם הפצה בחינם אסורה, אז אפשר לשלם לכל מי שקורא שקל שיצורף לעיתון. זה כבר לא חינם... והכי כיף לחבר'ה ביהודה ושומרון. שם לא צריך את כל הטריקים. גם ככה החקיקה הישראלית לא חלה שם והם יכולים להנות מהעיתון חינם כאילו היה זה בשבע.

הצעה לסדר: בכל פעם שמלך ירדן יתערב בענייניה הפנימיים של ישראל, שמישהו יזכיר לו שירדן היא פלסטין. עם כוכבית.

השופט שגה
בזכות הדרבי התל-אביבי נפל לכולם האסימון על האבסורד בכך שהשופט מרחיק דווקא את המותקף מזירת האירוע. עכשיו תחשבו על יהודה גליק.

מילה שלי
הידעת? 90% משגיאות ההקלדה בהודעות סמס הן במילה האחרונב

היומית שלי
אנשים טובים החליטו שהדף של המלצה ירושלמית יומית חשוב מדי בכדי לסגור אותו. מודה, השתכנעתי (אני משתכנע בקלות כשמחמיאים לי). אז העברתי להם את המקל, המפתחות והזמן. מאחל להם בהצלחה, ולכם אמליץ להמשיך ולעקוב!

רק בד"ר גירף! מוסיפים 3-10 ס"מ לגובה!! ובמקרים מסוימים, אפילו עד 7 ס"מ!!!

ארשת חברתית
אתה יודע שהגיע החורף כשאתה כבר לא קולט את האינטרנט של השכנים. בלי שום קשר, ממליץ לכולם לפתוח חלון גם בחורף, כדי לאוורר את הבית.

לא עכשיו
מי הזיז את ה-not now שלי?


5 תגובות:

  1. אמנם ההבדל בין שני הדגלים הוא רק בכוכבית, אבל הכוכבית הזאת היא הבדל שבמבחינת הרבה אנשים הוא הבדל של חיים ומוות.

    מלך ירדן כבר הודיע שאם מדינת ישראל תטען ש"ירדן היא פלסטין", ממלכת ירדן תראה בכך הכרזת מלחמה והצבא הירדני יגיב בהתאם. אין ספק שבכוחו של צה"ל להתגבר על הצבא הירדני, אבל זה עלול לעלות במחיר די כבד. האם כדאי לשלם את המחיר הזה? אני לא בטוח.

    השבמחק
  2. אל דאגה אדם, אני לא חושב שכדאי עכשיו להפוך את ירדן לפלסטין. זו בהחלט אפשרות סבירה ל-plan B ביום שאחרי הממלכה ההאשמית בראשות עבדאללה / חוסיין (תלוי אם נהיה במלך זוגי או אי זוגי).

    השבמחק
  3. כאשר המלך חוסיין עלה לשלטון בשנת 1952 נבאו לו ימים קצרים על כס המלוכה. הוא חי הרבה זמן מת, מת לא צעיר, ובנו שולט אחריו כבר לא מעט זמן. הממלכה כבר עשרות שנים מחזיקה מעמד. אגב, זה לא רק שבירדן יש מלך ויש נתינים פלסטינים, יש שם גם אלמנט משמעותי באוכלוסיה שאינם פלסטינים ואינם רוצים להיות פלסטינים. החלק שפעם בישראל קראו לו "בדואים" אבל זה כבר מזמן לא נכון - אולי אבות סביהם היו בדואים. מכיון שהם אוחזים בעמדות המפתח בירדן ובמיוחד שולטים בצבא הירדני אז יש להם לא מעט מה להגיד על עתידה של מדינתם. בהחלט יתכן למשל שבאיזה שלב בית המלוכה ההאשמי יפול ובמקומו תקום דווקא רפובליקה איסלאמית בשליטת הגורמים הלא פלסטינים באוכלוסיה. מדינת ישראל יכול לעשות כל מיני תכניות, היא לא השחקנית היחידה בזירה.

    השבמחק
  4. מכיון שאני יוצא לחו"ל הלילה לא אוכל להמשיך בדיון המענין הזה ואני משאיר לך את זכות המלה האחרונה. להתראות!

    השבמחק
  5. לא אמרתי מתי זה יקרה ולא אמרתי שהתרחיש שהצגתי הוא האפשרות היחידה. אבל צריך לסמן כיוון, ואת זה עשיתי.

    השבמחק