יום שבת, 2 במאי 2015

לא אקטואלי - 2.5.15


נציב תלונות
הצעת חוק: לא יוכל אדם להתלונן על מפלגה שלא הצביע לה.

שחור ולבן
בואו נעשה ניסיון זול לגרוף הון פוליטי, אמר ראש המפלגה שאף מועמד אתיופי אפילו לא התמודד בפריימריז שלה (ושהפעם האחרונה שנבחר מטעמה חבר כנסת אתיופי הייתה ב-1996).



הרב מצליח
השבוע פורסמה רשימת הדרישות הקואליציוניות המופרזת של החרדים, שזה קצת מוזר לאור העובדה שגם לנתניהו וגם לחרדים אין יותר מדי אפשרויות תמרון לקראת הקמת הממשלה הבאה. מהכרותי עם הנפשות הפועלות, אני אגלה לכם שיש לי בשורה טובה ובשורה רעה:
הבשורה הטובה היא שהחרדים בסך הכול מנסים את שיטת מצליח.
הבשורה הרעה היא שזה יצליח להם.

מחשבה
רבות מחשבות בלב איש, ועצת האישה - היא תקום.

מערכת הפעלה לנשים.
מעשה אחד טוב ביום / בשבוע / בחודש / בשנה (לבחירתכם)
בית חב"ד קטמנדו זקוק לסיוע על מנת להמשיך ולסייע. כל התרומות מוכרות לצרכי מס לפי סעיף 46.
לתרומה מאובטחת: http://www.nepal10.org

במועדם
כשדוד בן גוריון ביקש להכריז על הקמתה של מדינת ישראל, הוא החליט לנצל חלון הזדמנויות היסטורי ולעשות זאת ביום שישי, בשעה 16:00. אם הוא היה שואל רב, כנראה שזה היה מייעץ לו לדחות את ההכרזה מפאת החשש לחילול שבת. מה היה קורה אם בן-גוריון אכן היה מקבל עצה כזו? לעולם לא נדע. אבל 67 שנים לאחר מכן, הוקדם יום העצמאות ביום בשל אותו חשש בדיוק. ומה להוא למעלה היה לומר על זה? הוא סידר לנו יום חמישי סגרירי ומבאס, ומיד לאחריו, יום שישי עם מזג אוויר חלומי.

יצא לי מאמר ימני. כמה ימני? בואו נגיד ששמו את המאמר שלי לימין המאמר של פרופ' אריה אלדד.

קץ לוויכוחים
לא אכפת לי מכל הוויכוחים שלכם על שעון קיץ או חורף. אצלי בבית מי שקובע את העונה זה המזגן. קיץ נעים וקריר לכולם!

4 תגובות:

  1. אם אכן החרדים הצליחו לטרפד את "חוק הלאום" אני אשלח לליצמן זר פרחים גדול - הפרחים הכי יקרים שאפשר למצוא בחנות הפרחים הכי יוקרתית.
    זה מגיע לו !!!

    השבמחק
  2. ואני אשמח להתנדב ולהיות השליח, רק כדי לראות את התגובה שלו על קבלת זר פרחים מתנועת שמאל הזויה. אז אל תשכח לעדכן אותי, טוב?

    השבמחק
  3. אני חושב שלא תהיה לו שום בעיה. ליצמן ישב הרבה שעות עם אחמד טיבי כשדובר על בנית אופוזיציה לוחמת נגד ממשלת נתניהו הקודמת. כמובן כיום ברור שזה היה רק תרגיל כדי לקבל מנתניהו עד חצי המלכות ויותר (תרגיל מוצלח בהחלט...) אבל לקבל זר מהשמאל? למה לא? +

    השבמחק