יום חמישי, 4 ביוני 2015

לא אקטואלי - 4.6.15


גילוי
תחרות מלכת היופי זה הגילוי נאות החדש.

מילים כדורבנות
עת פיילוט - תקופת מבחן. בעבודה, לעסק חדש, לזוגיות.
היה כבר?
- "אם לא, בוא ננסה לרוץ עם זה חודש חודשיים ונראה אם יתפוס."
- "איך אמרת שקוראים לזה?"
- "עת פיילוט."

אחרי הספירה
לקח לי שבוע אחד יותר מדי וסדר אחד במקרר כדי להבין שכל מטרת ספירת העומר היא להזכיר שהגיע הזמן לזרוק כל מה שכתוב עליו כשר לפסח.

Long time no jump

ליבו במזרח
כולם יודעים שאובמה הוא הנשיא האפרו-אמריקני הראשון. רק יודעי ח"ן מבינים שהוא גם הנשיא האירופי הראשון של ארצות הברית.

זרעו רוח
מה לנו כי נלין על אנשי תנועת ה- BDSכשחוקר בכיר באוניברסיטת בן-גוריון (פרופ' אורן יפתחאל) מציג את ישראל ב"מחקריו" כמפעל קולוניאליסטי וכאתנוקרטיה? מה אנחנו רוצים מפעילים אנטי ישראליים שקוראים להחרים את ישראל כאשר ראש מחלקה באותה אוניברסיטה (פרופ' ניב גורדון) עושה זאת? כיצד ניתן להתמודד עם תעשיית השקרים, כשבאוניברסיטת חיפה לימד במשך 23 שנים מרצה (אילן פפה) שטען כי ישראל מבצעת רצח עם וטיהורים אתניים? מה ניתן לטעון כלפי מוסדות אקדמיים המעסיקים חוקרים אנטישמיים בזמן שבאוניברסיטת תל-אביב למד כדוקטורנט (עומר ברגותי) אחד מיוזמי החרם האקדמי על ישראל? מאמר ראשון שלי בוואלה! וואלה.

לוקח צד
בוויכוח בין שלום חנוך למירי רגב לגבי פסטיבל ישראל, אני נמצא באיזו מסעדה טובה.

שומר על השיניים
במקום שהמדינה תתעסק לנו פה עם תוכניות הפלרה של מי השתייה, הרשו לי להציע את תוכנית ההקלה: קולה בברז של הקרים, ודיאט בברז של החמים (השיטה נבדקה בהצלחה בבתי קולנוע בישראל ונוסתה על 8 מיליון נבדקים(.

מכת גורל
איזו בשורה נהדרת להתחיל איתה את השבוע! מי רוצה להיות חבר שלי?
* (בלי שום קשר, איך אומרים ספאמר באנגלית?)

מישה מישה
מי שחוגג בערב שבת, טורח במוצש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה