יום שבת, 22 באוגוסט 2015

לא אקטואלי - 22.8.15


ובבוא אלול אלינו, ריח סתיו עלה
אני אוהב אותה והכל, אבל מי מצטרף לתביעה ייצוגית נגד נעמי שמר?

רומנטיקה ירושלמית של עיר שיודעת להעריך את העבר, ההווה והעתיד.
מסלול ליל קיץ
בזמן שכולם מחפשים תכניות לקיץ עם הילדים, אני חזרתי מסיור שערכתי לאבאמא בכמה פינות חמד מתחת לאף. אז מה היה לנו שם? פגישה מוזיקלית בשער יפו עם נגנית נבל, תצפית סודית על בריכת חזקיהו, מסלול מיצגים בנחלת שבעה, ביקור עומק בבריכת ממילא, סיור בשכונת מחנה ישראל המפתיעה, קפיצה לשכונת כפר דוד המפוארת, ארוחת ערב במסעדת קדמה וקינוח במזרקה המוזיקלית של פארק טדי. נראה לי שהם נהנו. אעדכן כשיתעוררו.

הארגונים שמרימים להנחתה לבג"צ
בדיקת הארגונים שעומדים מאחורי עתירת המסתננים לבג"ץ חושפת את השיטה שנועדה להשאירם בארץ בכל מחיר.

מוסר כפול כפול
משהו קטן בשולי הסיפור של תמר זנדברג וצבי הנדל: דרושה מידה לא קטנה של צביעות לשמש בתפקיד יו"ר הרשות למלחמה בסמים ולעשן כמו קטר. בלי קשר, מי בא איתי לפסטיבל היין הערב לשתות ולהשתכר כאילו אין מחר?

הפסקת אוכל
מנהג עשה לו הבלוג, ללכת לפסטיבל היין אבל לא על בטן ריקה. אז לפני שיצאנו לפסטיבל, הצעתי למיטל חתוקה, זמרת אקפלה, שחקנית מעליות ושכנה מוצלחת, לבדוק את הכישרון המתפרץ שלה גם כמבקרת מסעדות. היא מיד הסכימה, אז הלכנו לבית הקפה השכונתי האהוב על שנינו. שרביט הכתיבה עובר אליה.

לא שאני רוצה להשוויץ, אבל מצאתי את הפטיש.
פתגם שיר
אין חכם כבעל.
מניסיון.
לא שלי.
זאת אומרת.
הניסיון לא שלי.
המשפט כן.

זמן זהבי
ערן זה אבי נמני החדש?

שפת אם
נכון שלפעמים זו קצת פאדיחה איך שאחמד טיבי מתקן את העברית של חברי כנסת יהודים? בכלל, העברית של חבר הכנסת טיבי באמת ראויה להערצה. רק עכשיו אני מרשה לעצמי להודות בקול רם שאני מקנא בעברית שלו. אחרי שאתמול גיליתי שהמורה לערבית של הבת של טיבי היא יהודיה.

הצהרת חוק
חוק חדש: לא יוכל אדם לעזוב קבוצת ווצאפ שהוא עצמו פתח כל עוד יש בה חברים.
עכשיו תחשבו שוב לפני שאתם פותחים קבוצת ווצאפ לענייני תיאום הליכה לסופר.

חדש בירושלים: טלפון אלחוטי
מי בא?
פייסבוק יקר,
אנשים מוציאים דרכך מאות אלפי אנשים לרחובות. אבל לארגן עשרה חבר'ה למשחק כדורגל בשישי בצהריים? זה לא!
פייסבוק, אתה חלש!
מעריץ לשעבר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה