יום שבת, 12 בספטמבר 2015

לא אקטואלי - 12.9.15

שנת עבודה
אני לא אוהב לשתף גלויות שנה טובה, אבל כשאני כן, אני עושה את זה עם סיכום השנה שהופץ לכל הנמענים שלנו. מה אני אגיד לכם? הייתה לנו שנה מאד מעניינת!
 


כספי כספו

זו תמונת המשחק שלי מהניצחון הגדול של נבחרת ישראל על רוסיה באליפות אירופה בכדורסל: רוקד כמו ילד, עמרי כספי, הישראלי הראשון ב-NBA שהשלים כבר חמש עונות בליגה הטובה בעולם, מגיע לנבחרת (אגב, עם משפחתו בקהל למשחק שנערך בכלל בצרפת) נותן משחק עם אמביציה מטורפת כאילו זה משחק הבכורה שלו בנבחרת, ושמח על ריצת 8:0 בהובלת כוכב אחר, ליאור אליהו. תכל'ס, כיף לראות! איך כתוב בשלט משמאל מעל דגל ישראל? Play as one.


הפסקת אוכל
אביעד הומינר משקיע חצי פוסט בלהוכיח שאין לו חוש ביקורתי, ובחצי פוסט השני הוא מוכיח שחוש ביקורתי לא חסר לו. ידעתי שלא סתם לקחתי אותו למסעדה שווה כמו המוציא.

הנהג שלנו
- "בוקר טוב נהג, יש לך פייסבוק?"
- "לא, למה?"
- "וגוגל?"

זיכרון יהודי
שכחתם מה זה להיות נו איך קוראים לזה המילה הזאת עומד לי על קצה הלשון טוב לא משנה.

ברית מילה חדשה
פדמגוג: מי שמנסה לחנך את הציבור באמצעות קלישאות ותרגילים רטוריים.
- "יש פה אנשים ששכחו מה זה להיות יהודים"
- "נו, מה נהיית לי פדמגוג עכשיו"
- "אז תרצה אולי לשמוע מה זה להיות ישראלי?"

מת על הנוף מהמשרד!
יקיצה טבעית
אני יכול לקום מהמיטה מתי שאני רוצה. אל תבדקו אותי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה