יום שבת, 14 בנובמבר 2015

לא אקטואלי - 14.11.15

עזבו אותי נשיא. מה צריך לעשות כדי להיות סניור?
לקרא עד הסוף
א לַכֹּל זְמָן, וְעֵת לְכָל חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם.
ב עֵת לָלֶדֶת וְעֵת לָמוּת
עֵת לָטַעַת וְעֵת לַעֲקוֹר נָטוּעַ.
ג עֵת לַהֲרוֹג וְעֵת לִרְפּוֹא
עֵת לִפְרוֹץ וְעֵת לִבְנוֹת.
ד עֵת לִבְכּוֹת וְעֵת לִשְׂחוֹק
עֵת סְפוֹד וְעֵת רְקוֹד.
ה עֵת לְהַשְׁלִיךְ אֲבָנִים וְעֵת כְּנוֹס אֲבָנִים
עֵת לַחֲבוֹק וְעֵת לִרְחֹק מֵחַבֵּק.
ו עֵת לְבַקֵּשׁ וְעֵת לְאַבֵּד
עֵת לִשְׁמוֹר וְעֵת לְהַשְׁלִיךְ.
ז עֵת לִקְרוֹעַ וְעֵת לִתְפּוֹר
עֵת לַחֲשׁוֹת וְעֵת לְדַבֵּר.
ח עֵת לֶאֱהֹב וְעֵת לִשְׂנֹא
עֵת מִלְחָמָה וְעֵת שָׁלוֹם.

פיצ'ר חדש בפייסבוק
אזהרת "אתה בטוח שאתה רוצה את הסטטוס הזה בפאבליק?" או כמו שאני קורא לזה: Ran Baratz alarm.

לא בסדר
איפה אתם בסיגד?

הפסקת אוכל
צביקה אבנרי חבר זוטא, חתן זוטא, בשלן זוטא, פרסומאי זוטא וסטרטאפיסט זוטא. כבר הרבה זמן אני חושב לאן לקחת אותו לביקורת מסעדות. נראה לי שמצאתי מקום מתאים.

נתחיל בזה שאתם תפרסמו את התוכן החדשותי האמין ביותר ואז נדבר. טוב?
קרב תרנגולים
בקרב בין בנצי גופשטיין לח"כים מהשמאל הצעקני, אני מאחל הצלחה לשני הצדדים.

עיתון לאנשים שלא יודעים לחשב‬
'עיתון' 'הארץ' פרסם ממצאי 'מחקר' די הזוי בכל כך הרבה רמות. אבל אתם לא חייבים לקרוא את המחקר ואפילו לא את הכתבה. מספיק לראות את המספרים שהמחקר עצמו מתיימר להציג: 35% מהידיעות שמאלניות (כהגדרת המחקר) ו-26% ימניות, בעוד 42% מהציבור שמאלני ו-47% ימניים - מה שמוביל למסקנה כי "התקשורת הישראלית מייצגת באופן נאמן את דעות הציבור". אהם אהם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה