יום שבת, 21 בנובמבר 2015

לא אקטואלי - 21.11.15

הר הבית של מרוקו
לא כל פעם שאני טס לחו"ל אני כותב מאמר, אבל כשאני כן, אז אני מתפרע. ותודה לניר בומס, האיש שאיתי (טוב, לא צריך להגזים, אבל רוב המאמר הוא שלו).

מכתב פתוח ליונתן פולארד
ברוך מתיר אסורים!
הרבה דברים השתנו ב-30 השנים האחרונות ועליך יהיה להשלים את הפערים במהירות.
שיעור מספר 1: איך עושים סלפי.
שלך,
עדי

הארץ מעודד בנייה בהתנחלויות. בסטנדרטים אירופאים נדמה לי שצריך להחרים את העיתון.
פאוזה
חתרני הקטע הזה של לצלם את העונה השנייה של פאודה בפריז ולהקרין אותה בשידור חי.

הטרור חוזר לרחובות
אני מבקש לרענן את סדר הפעולות הרצוי:
1. לסיים את המגנום.
2. לעזור לזקנה הפצועה.
3. להעלות תמונה מהאירוע לפייסבוק.
4. להאשים את היריב הפוליטי במצב הקיים.
5. לרדוף אחרי המחבל.

טבלת ולא טבעת, כאילו לא תבעת...
הידעת? יש סיכוי לא רע שהמקווה שלך גובה ממך תעריף גבוה מהמותר בחוק. זו הזדמנות שלך לשנות את זה!

רק תעזו לנסות להבין מתי אני חוזר.
גיבור על אמריקאים‬
ג'ט לג? אני? מה פתאום?! אני תמיד קם בחמש בבוקר לעבודה.

‏מה היא שוטה‬?
מה לנו כי נלין על שרת חוץ שבדית שקושרת בין דעאש לסכסוך עם הפלסטינים, כשיש לנו ראש מפלגה שכבר אמרה את אותן שטויות לפני יותר משנה?

אחרון בטור
סיכום סוף שבוע במוסקבה המהממת: אם יש תור, זה חינם. סמוך על הטעם הרוסי, תפוס את מקומך וחכה להפתעה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה