יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

לא אקטואלי - 29.11.15

הצעת ייעול
לא יותר פשוט שממשלת ישראל תעביר ישר 20 גופות של אזרחים ישראלים מדי חודש לרשות הפלסטינית?
קורבנות לאלים זה פאסה‬
שפה גבוהה
הכנסת ה-18: אחמד טיבי נואם באידיש.
הכנסת ה-19: רות קלדרון נואמת בארמית.
הכנסת ה-20: ינון מגל נואם בערבית.
הכנסת ה-21: אורן חזן נואם בשפת ה-ב'.

איך זה שכוכב אחד לבד מעז. 
איך הוא מעז, למען השם. 
כוכב אחד לבד. 
אני לא הייתי מעז. 
ואני, בעצם, לא לבד.

‫‏יש סולניות בירושלים‬
סתם שתדעו מה הולך במזקקה הירושלמית.

מה עם הת'נקס גיווינג? לתשומת ליבך, חבר הכנסת מיקי זוהר
הפסקת אוכל
מכירים את זה שאתם במרכז העיר, ואז בהפתעה, באמצע היום או הלילה, תוקף אתכם רעב? אז לי זה קורה מלא. עוד פוסט לשירותכם שנכתב במקור עבור אתר רול.

סיפור אמיתי שמעולם לא קרה
נשמע בתל אביב: הגיע הזמן למצוא מילה לדוגי-סיטר, רק עבור שומרי תינוקות.

‏איני הנהג‬
פותח ווייז.
היא: "הו, יפה שאתה לפעמים גם בארץ!"
אני רק אניח את שתי הכריות האלה כאן (את הפרשנות אשאיר לג'ודי)
אמריקה, את לא אמיתית.
ואם חשבתם שהפרסומת הקודמת שהעליתי פה היא הכי גרועה שיכולה להיות...
אחרי שתי הפרסומות הלא דגולות שהבאתי לכם היישר מהמטרו הניו יורקי, הנה משהו שאשמח אם יופיע גם ברכבת הקלה.
אלבום טעימות
איך אמרה המדריכה בקרמלין: בוא לבקר ברוסיה, לפני שרוסיה תבוא לבקר אותך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה