יום ראשון, 8 בנובמבר 2015

לא אקטואלי - 8.11.15


מינוי וגמור
כן, גם אני מכיר את רן ברץ וחושב שהמינוי שלו נהדר. אבל זה לא העניין. העניין הוא האירוניה לראות איך המתנגדים למינוי בשל הבדיחה על ריבלין הם דווקא אלה שמתיימרים להציג עצמם כאבירי חופש הביטוי (מטעם עצמם). אתכם לדעאש (וחוץ מזה, אני גם חושב שהבדיחה של רן הייתה לא רעה בכלל ואם היא הייתה מושמעת בארץ נהדרת על ביבי, זו הייתה נחשבת לבדיחה שנונה).

חזקת הגיל הרע
השבוע הפך הפמיניזם מקידום מעמד האשה לפגיעה בזכויות הגבר.

איפה לעזאזל עדיין מייצרים קלטות? (‏שוב הארץ לא מדייק בפרטים)
מעין עולם הבא
סוף כל סוף ווצאפ הוסיפו את הפיצ'ר האכזרי והמתבקש של השתק שנה לאנשים (ולא רק לקבוצות). תענוג. מה שמוביל אותי למסקנה התיאולוגית, שאם יש גן עדן, אז בטח יש בו כמה כללים ממש מרושעים. מוצא חן בעיניי. מה אמרנו שצריך לעשות כדי להגיע לשם?

עיתונות אמיצה
המעלית בשיתוף פעולה ראשון עם המכון לאסטרטגיה ציונית. או: איזה כיף לי בעבודה...


דע אש האויב
אני כלבלב אם דעאש היו מעורבים בהתרסקות המטוס הרוסי בסיני, אבל אם פוטין צריך תירוץ כדי להיכנס באם אמא שלהם - so be it.

קורא, טעות
אז למה נתניהו צריך עיתון משלוכדי שמדי פעם הוא יוכל להשתעשע על חשבונם של אופיר אקוניס ודני דנון. גם לראש ממשלה מותר לצחוק מדי פעם.
צילומסך מתוך הניוזלטר של 'ישראל היום'

חכם ונבון 
הרבה זכויות היו לנשיא לשעבר יצחק נבון ז"ל, אבל בשבילי הוא תמיד ייזכר כנציג דור הגאולה שזכה לכתוב אגדה שהייתה באמת על שחרור ירושלים. יהי זכרו ברוך!

להתכונן במרץ
איש אחד ביקש להתקבל למרצ. בא למשרדי המפלגה והציע את עצמו. הבוחן אומר לו: "כדי להתקבל אתה צריך לגרש 10 יהודים וחתול." התפלא האיש ושאל בתמימותו: "אבל למה חתול?"
התקבלת!

פיגוע דקירה
וואי וואי וואי מה היו עושים לו אם הוא היה דוקר חתול.

הרוב עדיין נכון.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה