יום חמישי, 21 בינואר 2016

לא אקטואלי 21.1.16

הערת עריכה
טמקא, למה אתם חארות?
(או שתחליפו את העורך הסתום שנתן את הכותרת הזו)

מאיר עיניים
בוקר טוב לכל כלי התקשורת שבעקבות החשיפה על הסכומים האדירים שהועברו על ידי רשת מגה לרותי שטרית, מגלים פתאום שמאיר שטרית הולך עם וואחד חבילת חמאה על הראש.

קול רינה
בזמנים הקשים שעוברים על רותי שטרית, זה הזמן לנצור רגעים יותר טובים שלה (ותודה ליאיר לפיד על הליהוק המקורי למפלגת הענקים שלו).

עמוס בכישרון
בידרמן עם קריקטורה כל כך משובחת שחבל לא לעשות בה שימוש חוזר. אז ערכתי אותה קצת לטובת שימוש עתידי של ק"ק אינטרנט. סומך עליכם שתדעו מה לעשות עם זה.


נשיא פרס
אם רק היו מקשיבים לי לפני שנתיים, היינו יכולים להרוויח כל כך הרבה דברים. הבשורות הטובות: המועמד שלי לנשיאות המדינה הגדיל את כמות התומכים שלו ל-109 חברי כנסת...

לא שחור ולבן
כך יוצרים שד עדתי: כשיהודה ויינשטיין ואהוד ברק מעסיקים עובדת זרה, הם איכשהו מצליחים להפיל את התיק על האישה. לאלי טביב, אותו טיעון פחות עוזר. יכול להיות שההחלטות שונות ולא בגלל מניעים עדתיים, אך מקובץ שלושת ההחלטות הללו עולה ריח מאד בעייתי שהזכיר את היחס השונה שקיבלו בזמנו אריה דרעי ועזר וייצמן. בדיוק על מקרים מהסוג הזה נאמר שהצדק לא צריך רק להעשות (במידה שהוא אכן נעשה במקרים אלה) אלא גם להראות. גילוי נאות אך לא חשוב: אני לא חושב שהיה צריך לזכות את אלי טביב. אני כן חושב שהיה צריך להרשיע גם את ברק וויינשטיין.


קושיות לזכרו
כמה שאלות לי אליכם, הקרן החדשה לישראל:
1. אתם באמת ממשיכים עם הקמפיין הזה?! השתגעתם לגמרי? (זה שתי שאלות, אני יודע)
2. למי אתם מתכוונים כשאתם אומרים "הם"? אשמח לשמות והגדרות כדי שאוכל לדעת אם להיפגע באופן אישי.
3. נראה לכם הגיוני להילחם בהסתה (לשיטתכם) באמצעות הסתה?
4. כשאתם קוראים לאתר החדש שפתחתם "מסיתים החוצה", זה לא גול עצמי?
5. מכירים את האמירה של האיש בתמונה: "בלי בג"צ ובלי בצלם"?
6. היכן ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא?

אלון פורח
אי שם בתחילת שנת 2010 ערכתי מיני תחקיר עבור הטור שלי דאז במקור ראשון, במהלכו תהיתי האם יש קשר משפחתי בין אלון ליאל לרחל ליאל. למרות שגוגל היה אז חזק בעניינים, לא מצאתי כל שריד לקשר בין השניים. כשגיליתי ששניהם מתגוררים באותו ישוב (מבשרת ציון) ידעתי שאני בכיוון נכון – אבל ברשת – נאדה. עד שהגעתי לווידאו של ראיון עם רחל ליאל בו היא מספרת על תקופת שהייתה בדרום אפריקה כאשת השגריר הישראלי. בינגו. בשל חשיבות העניין, אצתי רצתי להתקשר לעיתונאי שהכרתי אז מידיעות אחרונות, לתהות אם לאור אירועי השעה ירצה לחשוף את הפרט המעניין. הוא רצה. אחרי שבדק במערכת הוא חזר אליי עם התגובה שקיבל: אה כן, מסתבר שכולם בברנז'ה יודעים את זה. נון אייטם מבחינתם. מבחינתי זה היה וואחד אייטם. כמעט 6 שנים עברו והיום גם גוגל יודע להשלים את בני הזוג. ובתור בונוס, גם את בתם דפנה.
ככה נראים החיים הירושלמים שלי במציאות
ירושלים מבפנים
באיחור קליל ובעקבות נס מדהים שהחזיר תמונות שכבר אבדו לנצח (לכאורה), הנה כמה תמונות נבחרות מפסטיבל בתים מבפנים שנערך בירושלים בחודש אוקטובר האחרון.

ממצאים פדגוגיים ראשוניים מהום סנטר
מבצע נדיר, אבל מעדיף את המבצע של לקחת בלי לשלם
סירי יציקה זה שם מסריח
ככה לא נראית פרה. גם לא בסין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה