יום שבת, 9 בינואר 2016

לא אקטואלי 9.1.16

אם שוטים
פתאום קם השמאל בבוקר ומגלה שגם אצלו יש עשבים שוטים.

לכל הרוחות
מזכיר לכולם לקשור את יאיר לפיד לפני שבת. לכו תדעו לאן הרוחות יעיפו אותו הפעם.

תקלה טכנית
- ואז נזמין כתב של הערוץ הראשון לבדוק את אפודי המגן שלנו ונדקור אותו מול המצלמות!
- אבל האפודים שלנו לא באמת באמת מגינים מדקירת סכין...
- אני מומחה יחסי הציבור פה, ותזכור מה שאני אומר לך: אין כזה דבר פרסום שלילי!

נתן אלתרמן
- בוס, הנה השטרות החדשים של אלתרמן. זיוף א' א'.
- מה אתה דפווווק?

נאווי מי?
עכשיו נראה את עובדה עושה תחקיר שיגלה מה עושה עמי נאווי.

דוקטור מרטין
פעם אחת, אינדיק אחד נפל לשיגעון וחשב שהוא בן מלך. בעקבות כך חשב האינדיק כי הוא צריך לישב ערום תחת. השולחן ולגרור חתיכות לחם ועצמות.
וכל הרופאים נואשו מלעזור לו ולרפאו מזה והמלך היה בצער גדול.
עד שבא חכם אחד ואמר: אני מקבל על עצמי לרפאו.
מה עשה החכם?
הפשיט גם כן את עצמו ערום, וישב תחת השולחן עם האינדיק, וגם כן גרר פרורים ועצמות.
ושאלו האינדיק: מי אתה ומה אתה עושה פה?
והשיב לו: ומה אתה עושה פה?
אמר לו: ביבי אמר לי שאילולא הרצח הוא היה מביס את רבין בבחירות.
אמר לו: נו, הוא צודק. מה הבעיה עם זה?
אמר לו: שהוא אמר לי את זה בזמן הלוויה כשהוא ישב לידי.
אמר לו: בטוח שזה היה ביבי?
והנמשל מובן למבינים.

נשיא לדוגמא
אף פעם לא הבנתי מה זה כישלון חרוץ. אני מבין מה זה כישלון צורב, כישלון מפואר, כישלון קולוסאלי. אבל מה לכישלון ולחריצות? ואז הגיע אובמה (אגב, עובד גם על הנשיא שלנו).

הפסקת אוכל
כשחלק משמעותי ממסעדות עמק רפאים מתקשות לשרוד, אתה יודע שמהמסעדות שמגשגשות הן כנראה ממש טובות. אז הנה ביקורת חדשה שלי באתר רול על מקום מפתיע למרות שמו היותר מדי סולידי.

עדיין.
צ'ק דחוי
עונת החתונות בפתח, ואני מכריז על מבצע חדש: אני אוסיף 100 שקלים לצ'ק בכל חתונה שבה ישמיעו את השיר זכרני נא. (משטרת ישראל, זה בזכותכם! השתגעתם לגמרי?! לעצור את הזמר שביצע את השיר בחתונה הארורה ההיא?)

סתם שתדעו מה הולך בכנסת (ראשון בתור!)
שומרים שתיקה
פרופ' ברק מדינה, אתה טוען שיש פלורליזם באוני' העברית ומביא לראייה את עמיתי המכון לאסטרטגיה שהגיעו מהאוניברסיטה הזו. אם רק היית יודע כמה שיחות נאלצתי לנהל באופן אנונימי עם פרופסורים מהאוניברסיטה שלך אשר חוששים לחשוף את עמדותיהם האמיתיות... האם יש מגוון דעות באוניברסיטה העברית? אולי. האם יש פלורליזם? כנראה שפחות.

רוצים לחסוך אפילו יותר? אל תעשו כלום!
הצעה לסדר
משטרה יקרה, שר לביטחון פנים חביב, מדוע אינכם מודיעים שאם המחבל לא יסגיר עצמו, ביתו (ואם צריך בית משפחתו) יהרס באופן מיידי? בנוסף, יכול להיות רעיון לא רע להעניק פרס כספי גבוה למי שיסייע בהסגרתו.

שאלת השבוע שעבר
ייתפס או לא ייתפס?
‫(‏המחבל מדיזינגוף ו/או ‏שלג בחרמון)‬

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה