יום שישי, 5 בפברואר 2016

לא אקטואלי - 5.2.16

במקום הקדמה
כמה עומס יש לי בעבודה? בוא נגיד שאני שוקל לקחת כמה ימים חופש רק כדי שאוכל לעבוד.

תיק דנציגר
חברים, תעזרו לי לעשות קצת סדר. נעזוב בצד את העובדה שבג"צ שוב מסרס את פיתרון המדינה השלישית להוצאת מסתננים לא חוקיים באמצעות צווי מניעה כאילו תמימים (נושא חשוב שדורש התייחסות נפרדת). איך זה יכול להיות שהשופט העליון יורם דנציגר, יושב בהרכב (יחיד!) בבקשה לצו ביניים מטעם האגודה לזכויות האזרח בישראל, לאחר שהיה פעיל בכיר במסגרתה בעבר? האם לא ראוי שבית המשפט העליון יהווה דוגמא ומופת לכללי מינהל תקין ולא יעמיד עצמו במצב של ניגוד עניינים מובהק?

איווה
הפסדו של דונלד טראמפ באיווה עלול להפוך אותו ללא יותר מאשר ברווז פוליטי. אימרו מעתה: דונלד דאק.

ושוב איתכם
המספרים מראים: המסתננים חוזרים לאופציה הישראלית. אז מדוע נבחרי הציבור בורחים מהכרעות ומשאירים את הטיפול בעניין לבג"צ? מאמר שכתבתי עבור עיתון בשבע.

אם תשעו
זה מה שכתבתי למתן פלג עם הודעתו שבחר להשעות עצמו מתפקידו: איש יקר, אני לא יודע מה גרם לך להשעות את עצמך מהתפקיד, אבל מקווה לראות אותך חוזר מהר ככל שניתן לעניינים. ואני אומר זאת הן כמי שתומך בפעילות של אם תרצו והן כמי שחשב שהשתולים באמנות היה טעות. (כי דברים שכותבים בפרטי צריך לפעמים לומר גם בקול)

מדינת חוק
לרגל סיום כהונתו של יהודה ויינשטיין כיועץ המשפטי לממשלה, החלטנו במכון לאסטרטגיה ציונית להכין סרטון המסכם את מורשתו ופעילותו הענפה בתפקיד. צפו ואולי אפילו תהנו!


אל נא רפא נא לו
פגשתי השבוע את הרב אביחי רונצקי שסיפר כי חלה בסרטן (שהתגלה במהלך בדיקות שביצע כשרצה לתרום כליה). הרב התחיל בניתוח וטיפולים אתמול. מוקיריו מוזמנים (לבקשת הרב) להתפלל לרפואתו: אביחי ניסן בן חיה רונצקי. ברוכים תהיו!

שוברים שתיקה, לטיפולכם. (טוהר הנשק וזה)
מצוקה עצומה
החברה הישראלית עוברת תקופה לא פשוטה של שסעים אידיאולוגיים ופוליטיים. הגיעה השעה לשים בצד עניינים של ימין ושמאל, לנצל את שקיעתה של סוריה, להתאחד סביב נושא א-פוליטי ולפנות לממשלת ישראל בדרישה: יורחב אתר החרמון לאלתר! צה"ל, עם ישראל מאחוריך. אני לא רוצה לאיים, אבל אם הדרישה המוצדקת הזו לא תתקבל, אפתח עצומה.


תמונה אחת
לרגל חג הדופלגנגר של פייסבוק, החלפתי את תמונת הפרופיל שלי לזו של איתמר בן גביר. באםםם. שברתי את כל שיאי הלייקים ושיתופים שלי. למה אף אחד לא סיפר לי שככה זה עובד פה?

הטובים לתקשורת, גרסת הציונים המזרחים. (ש. בן-שבת, עיתון החרות, 3.7.1912)
חברים בכל מיני צבעים
חברים זה דבר טוב. אבל ממש. ותודה לפייסוש על המחווה המקסימה של יום החברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה