יום שישי, 25 במרץ 2016

לא אקטואלי 25.3.16

ללמוד מהטובים ביותר
המארגנים של לימוד תל אביב Limmud TLV מצאו דרך מקורית לשכנע אותי להירשם שוב לאחד הפסטיבלים המעולים בישראל... מוזמנים להירשם
מהודו ועד כוש
מי אמר שגברים לא יכולים לחוות לידה? אז הנה עוד בייבי שלי... כשהתחלתי לעבוד על הפרויקט היומרני של חוברת הגות ציונית-מזרחית-ספרדית, חששתי כי יהיה קושי גדול לאתר כמות משמעותית של טקסטים איכותיים. לשמחתי, לא רק שחששי התבדה, אלא שאף נאלצתי להתמודד עם הצפה של קטעי הגות משובחים. אשר על כן, נדרשתי לבחור אלו קטעים ייכללו בחוברת ואלו לא. על אף הצער שבדבר, העונג בעבודה על החוברת היה כולו שלי... יצא יפה - תציצו ואולי גם תיפגעו.

מאידר עד משאש
השבוע הלכתי לנחם את ד"ר דרור אידר על מות אימו. במקרה היה עמי עותק השמש של החוברת שהוצאנו על הגות ציונית-מזרחית-ספרדית. דרור מאד התרגש מהחוברת ולבקשתי הסכים שאצלם אותו בזמן שהקריא שיר שאהב מתוך החוברת. צפייה מהנה!

תמונה שלי ממרתון התחפושות. שושן שמח!
הפסקת אוכל
מסעדת דגים חדשה ומשובחת נפתחה בירושלים: הפי-פיש. רגע, מי נותן למקום בו דגים מוגשים על צלחת את השם "דג שמח"? כנראה שאותו אחד שהחליט שדייג אוהב דגים. קחו אותי לדוגמא: אחרי ביקור אחד במסעדת הפי פיש, אני יכול להעיד שעכשיו אני אוהב דגים הרבה יותר.

בית הדין לעבודה בעיניים
הורים ותומים
ביקור של ההורים. מצד אחד מפוצצים לי את הדירה באוכל. מצד שני מביאים לי את זה. שלא יתפלאו אם בסוף יצא להם ילד מתוסבך.


קר בחוץ. אל תשכחו להשאיר קערות עם תפוחים לחלזונות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה