יום ראשון, 10 באפריל 2016

לא אקטואלי 10.4.2016

במגמת עלייה
אני בספק אם נכון להמשיך ולהעלות את שארית הפלשמורה לארץ. אבל אני שמח שמשברים פוליטיים הם על סוגיות רעיוניות מסוג זה ולא על נושאים פרסונליים.

מרוב שקט
א': סייג לחכמה שתיקה.
ב': שקט הוא רפש.
א: כל ימיי גדלתי בין החכמים, ולא מצאתי לגוף טוב אלא שתיקה.
ב: טוב, ניצחת.
א: גם אוויל מחריש חכם ייחשב.
ב: מיצינו.
א: מילה בסלע, שתיקה בשניים.
ב: הבנתי. הלאה.
א: יפה שתיקה לחכמים.
ב: נו חלאס.
א: המשכיל בעת ההיא יידום.
ב: אתה חופר די הרבה ביחס למי שמדבר בשבח השתיקה.

מדליקים
כיף לראות את רשימת הנבחרים להדלקת המשואות בטקס יום העצמאות. לפעמים מרגיש לי שאין עיתוי טוב יותר מאמצע ספירת העומר, לטקס כה מעורר השראה שמזכיר לכולנו את כמות אהבת החינם שיש בינינו.

ריגול ידידותי
אז גרמניה מרגלת אחרי לשכת ראש הממשלה ומגיעה למסקנה שפתרון שתי המדינות לא רלוונטי. מדינות נוספות שמעוניינות לרגל פה, מוזמנות לפנות אליי ואקשר אותן למי שצריך.

הפסקת אוכל
כבר יותר מדי זמן שאנשים נוזפים בי שעדיין לא עלתה למאכלי י-ם ביקורת על Jacko's Street. ואני, בחור צייתן שכמותי, החלטתי להיכנע לתכתיבי החברה ולהביא את תכלת חזוני, עלמה צעירה ומבטיחה, כדי שתספר מה יש לעתיד של העיר הזאת לומר על ההווה. ורק דילמה אחת שעדיין נותרה לי ואשמח לעזרתכם: איך אמורים לקרוא להם בעברית? ג'קו סטריט? ג'קוס סטריט? ג'קוסטריט?

הגזענות של ירון לונדון (2,5)
אל תאמרו עוד 'גזענות'. אמרו 'מסיבת גן'.
(שתפו אם הבנתם בפחות מ-1933 שניות)

ההפרדה האמיתית
אז באיחור קל, קראתי את הציוץ של בצלאל סמוטריץ', ועיקר הבעיה שאני רואה שהוא אומר בקול מה שאחרים אומרים בשקט כי שולטת פה תרבות פי.סי. מטופשת. מלבד זאת אין שום סיבה שאי אפשר יהיה לבטא חוסר שביעות רצון ממוזיקה מזרחית, אוכל אשכנזי, ילודה ערבית, נהיגה של נשים והומור של גברים. אבל מה זה חשוב, כל עוד יש הפרדה בין חדרי יולדות לחדרי יולדים, אני רגוע.

זן ואמנות אחזקת האופנוע (כי ‏גם לחתולים יש חמרמורת)‬
בניסן עתידים להיגעל
סוף כל סוף מצאתי מילה עברית למילה "טרופי". מגעיל.
לדוגמא: מזג אוויר טרופי = מזג אוויר מגעיל. עובד גם עם מיץ בטעם טרופי, גן אירועים טרופי, קינוח טרופי ואפילו טרופית, שמגיל מסוים אפשר לקרוא לה מגעילית. לשירותכם תמיד.

על הפרק
שעון קיץ .vs מוריד הגשם: הקרב בעיצומו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה