יום שני, 9 במאי 2016

לא אקטואלי - 9.5.16

עכשיו דממה
כמה חבר'ה מעניינים החליטו לאחרונה לציין את יום השואה באמצעות צום. לרגל מה שהלך פה ביום השואה האחרון, נראה לי שכדאי להתחיל עם תענית דיבור.

כשהעדה החרדית וחברה קדישא משתמשים באותו מעצב גרפי
הצל על הבמה
שמאל יקר,
רק לפני כמה חודשים טענתם (בצדק) כי קמפיין השתולים של 'אם תרצו' הוא פסול כי אסור להחרים אמנים בשל עמדותיהם. אז רק שתדעו, שבניסיונכם למנוע את הופעת הצל (שאני רחוק מאד מעמדותיו) אתם מצדיקים את הקריאות להחרמת כל האיתי טיראנים, יאיר גרבוזים, ואחינעם נינים (וגם שלילת פרסים ומניעת מימון ממשלתי). קחו את זה בחשבון.
אה כן, אתם גם צבועים.
שלכם,
אחד שמעולם לא החרים אמן בשל עמדותיו.
(אבל שוקל להתחיל לעשות זאת, בזכותכם)

צומת פוליטית
השבוע הצהיר רועי פולקמן בכנס 'אפשר חשבון?' כי "מפלגת כולנו - בראשות משה כחלון היא ימין מדיני ושמאל כלכלי".
מעניין אם גם משה כחלון יודע על זה...

הפסקת אוכל
מי שעוקב אחרי הכתיבה שלי באתר ROL, בטח שם לב שאני מסקר רק מסעדות ירושלמיות. אמנם אני מאד אוהב אוכל, אבל מי שרוצה להוציא אותי מירושלים צריך סיבה מאד טובה. נניח, מסעדה טריפולטאית. אז כשאמרו לי שמישהו צריך להגיע למסעדת לחם בית, לא היססתי לרגע והתנדבתי למשימה. בכל זאת, יש לי גנים טריפולטאיים דומיננטיים. מאד.
בכלל, תמיד הרגשתי שהטריפולטאים הם עדה מקופחת. אף אחד לא באמת יודע מי אנחנו. הרומנים גנבים, הפרסים קמצנים, המרוקאים עצבניים, הבריטים קרים, התימנים תימנים. והטריפולטאים? בקושי יודעים מאיזו מדינה הם מגיעים (לוב, למי שתהה/שטעה).
אז תנו לי לספר לכם מה התכונה הכי אופיינית לטריפולטאים: אנחנו אוהבים אוכל. מאד אוהבים אוכל. איזה סוג של אוכל? בעיקר בשר. וכל היתר. עד כמה אנחנו אוהבים בשר? נסו לענות על החידה הבאה: מה החלק היחיד בכבש שהטריפולטאי לא אוכל?
תשובה: החבל.

לפי עיתון הארץ אסד מילא את חלקו בהסכם (ובו זמנית גם הצליח להפר אותו)
איסרו חג המצות
החל מהשנה הבאה, מארגן מיד לאחר הפסח מדורה לשריפת מצות ועוגיות כשרות לפסח בחניון העפר שליד משגב לדך. מוזמנים להצטרף!

התכנית שתשדרג את עמק רפאים אם רק יבצעו אותה מהר מספיק.
דגן בגן 
חשוב להבין שהקשר הסופר-בעייתי (סליחה על האנדרסטייטמנט) שחשפה אילנה דיין בין מאיר דגן לממשל האמריקאי הוא לא מקרה פרטי, אלא שיטה. ראוי להזכיר את דבריהם של אילה חסון ואמיר בר שלום אי שם בקיץ 2014: "לא נעים לי להגיד, מבלי לנקוב בשמות, גם האמריקנים מחזיקים כל מיני לשעברים בצה"ל באופן כלכלי כדי שהם יתאימו את עצמם לעמדות האמריקניות..." "...מדובר על מובילי דעת קהל שצצים בכל פעם שצריך כאן הגנה על העמדה האמריקאית".
לשמוע ולא להאמין

דברי רהב
כשסיון וידידיה מאיר מאמצים בתכניתם בגלי צה"ל סוף שבוע זוגי (מדקה 8:30) את ההצעה שלך לתענית דיבור ביום השואה, זה נחמד. כשהם מציגים אותך בתור בחור צעיר, זה אמנם לא הכי נכון, אבל מחמיא. כי גם כשטועים בעובדות צריך לדעת לעשות זאת בכיוון הנכון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה