יום שישי, 24 ביוני 2016

לא אקטואלי - 24.6.16

מתנחלים בלבבות
אז טמקא עושים כותרת ראשית מהחלטה להעביר 70 מיליון ש"ח להתנחלויות בשל המצב הביטחוני.
מעניין מתי נראה כותרת ראשית שלהם על הקצאת 60 מיליון ש"ח לטובת מתנחלים (אחרים) בתל אביב?
*הנתונים מתוך דוח מרכז המחקר והמידע של הכנסת שפורסם לפני כמה ימים.
קיש קיש קריא
ההצעה של יואב קיש שלא לאפשר לחברי כנסת לעתור לבג"צ היא סופר דמוקרטית ומחזקת את הפרדת הרשויות. רק שאם השמאל בישראל היה באמת דואג לערכי הדמוקרטיה, במקום להיות סתם בכיין, מישהו שם היה מציע הצעת חוק נוספת, ראויה לא פחות, ששרים לא יוכלו לשמש כחברי כנסת.

אל תקרי בנייך
על האיש הזה הומצאה האמירה "בבניין ציון ננוחם". ד"ר ארווינג מוסקוביץ' תרם רבות לשגשוגו של עם ישראל ולפריחתו של המפעל הציוני בכל רחבי ארץ ישראל ומעשיו הטובים ייזכרו לדורות. יהי זכרו ברוך.
Black Friday
Europe for sale.

תעמולה למעט תעמולה
כי זה מה שקורה שנותנים לחתולי ועדת הקלקלה לשמור על השמנת של חוק הספאם (החל מהשבוע הבא בספר החוקים הישראלי, אלא אם מליאת הכנסת תתעשת לפני ההצבעה האחרונה בנושא).
הפסקת אוכל
שני ישראלוביץ' עובדת במחלקת השיווק של בית הספר לתלמידי חו"ל באוניברסיטה העברית. שני גם חוגגת השבוע יומולדת. אז לקחתי אותה להכי חו"ל שאפשר בירושלים. נו טוב, אולי לא הכי חו"ל, אבל הכי מקסיקו. מוזמנים לקרוא מה יש לשני לספר לכם על Burrito חי, המסעדה המקסיקנית החדשה במחנה יהודה.

גם כשמדובר על בורקס עם ביצה, הגאונות נמצאת בשינוי סדר הפעולות
ירושלים של כולם
מייל לפני חודש: אפשר להזמין אותך לכנס פעילים ירושלמים?
אני: בטח.
מייל לפני שבוע: שיבצנו אותך בחדר עם XX.
אני: אני עדי ואני בן. אתם יודעים ש-XX היא אישה חרדית, נכון?
מייל לפני יומיים: אופס. סבבה אז נשים אותך עם YY.
אני: אתם יודעים ש-YY הוא ערבי, נכון?
(סתם לא, זאת אומרת, YY הוא אכן ערבי, אבל זה לא באמת מה שעניתי)
היום: סתם שתדעו איך נראה כנס פעילי חברה אזרחית ירושלמים ב-2016.

קללת בלאד
קליבלנד אלופה? בלאט!

שעשוע אינטראקטיבי חדש
שלב I: בחרו כותרת
שלב II: לייקו / הגיבו / שתפו בהתאם
א. מלחמת מים.
ב. דפקו ברז.
ג. חידה: איפה אני?
ד. סתם שתדעו מה הולך בבית זית.

תמונה מקפיאת דם
אני: יו! יש לכם מבצע של 7 קרטיבים ב-10 שקלים. תן לי 42 ארטיקים.
מוכר: מבצע פינוק לילדים בקיץ.
אני: אין לי ילדים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה