יום שני, 11 ביולי 2016

לא אקטואלי - 11.7.16

שנת בחירות
עזבו נתניהו או לא נתניהו. אף פעם לא הבנתי מתי ראשי ממשלה (ובכירים אחרים) ישנים ואיך הם מצליחים להיות ערניים לאורך כל האירועים בהם הם משתתפים כל הזמן. לכן אני מודה שאני לא רואה את החכמה הגדולה לצלם את ראש הממשלה מנקר. כאילו זה חמוד וזה, אבל האתגר האמיתי הוא היכולת להיות חד במשך שנים כה רבות בהם חשוף נתניהו לאור הזרקורים. הלכתי לשנוץ.
הפעם ריבלין באמת הגזים
לא גזענות ולא בטיח
אם יש משהו שיותר מעצבן אותי מגזענות, זה ניסיון לטפול אשמה בגזענות על החברה הישראלית שלא לצורך. התירוץ הפעם הוא המדיניות של רשת מלונות פתאל לעדכן את המזמינים כי המלון יהיה בתפוסה גבוהה של ערבים בשל חג העיד אל פיטר (חג שמח!).
אז איך אני יודע שלא מדובר בגזענות? מאד פשוט. לפני כחצי שנה התקשרתי להזמין מקום לסוף שבוע במלון חביב. במהלך ההזמנה, "הוזהרתי" על ידי המוקדנית כי במקום תשהה קבוצה גדולה של תגלית. או במילים אחרות: במקום ישהו מלא צעירים אמריקאים (יהודים, תודה ששאלתם) רעשנים ומלאי הורמונים. הודיתי למוקדנית על האזהרה השלמתי את ההזמנה (אגב, היה אחלה סוף שבוע והחבר'ה מתגלית היו שקטים ומקסימים). כמובן שבשום בשלב לא חשבתי שמדובר בגזענות או באנטישמיות.
בשני המקרים ברור לי מאיזו סיטואציה המלונאים מבקשים להימנע: מלקוחות שבאים לנפוש, אך יוצאים לא מרוצים שעלולים לפגוע במוניטין של המקום ואף לבקש את הכסף חזרה. הסיבה בגינה בחרו אנשי מרכז ההזמנות לעדכן את המזמינים על האירועים החריגים, היא מקצוענות נטו.
סיון כהן וערוץ 10, אולי אתם לא גזענים (לא סגור על זה), אבל אתם או בורים או רשעים מחרחרי ריב.

עדאלה נגד מדינת ישראל
מאז הקמתה ביולי 2005, מבקשת תנועת ה-BDS לקדם חרמות, מניעת השקעות והטלת עיצומים על מדינת ישראל במטרה לשלול את קיומה כמדינה יהודית. חלק משמעותי באסטרטגיה של תנועת ה-BDS היא הפיכתה של ישראל למדינה מצורעת בעולם באמצעות הצגתה כמדינת אפרטהייד המפלה את אזרחיה הערבים באופן מכוון וממוסד.
אחד הגופים התורמים לתעמולה זו הוא דווקא ארגון ישראלי, עדאלה – המרכז המשפטי לזכויות המיעוט הערבי בישראל, אשר טוען באופן עקבי כי מדינת ישראל מקדמת מדיניות מפלה נגד אזרחי ישראל הערבים. להוכחת טיעון זה, הקים עדאלה "מאגר מידע" הכולל 57 חוקים המפלים לטענתם את אוכלוסיית ישראל הערבית.
אתם יודעים שבעולם מסתובבת שמועה שבמדינת ישראל יש 57 חוקים שמפלים את האוכלוסייה הערבית? אתם יודעים שאחד החוקים "המפלים" הוא פקודת המסחר עם האויב? אתם יודעים שאחד החוקים המפלים הוא החוק לסיפוח רמת הגולן? אפשר להמשיך לשחק את המשחק הזה עם עוד 55 קביעות אבסורדיות של ארגון עדאלה שמנסה להשחיר את דמותה של ישראל בעולם. אה כן, והכל במימון של הקרן החדשה לישראל וממשלות זרות. סתם שתדעו.
דוח חדש שהייתה לי הזכות לערוך סוקר באופן פרטני את רשימת החוקים שפורסמו באתר עדאלה, ובוחן האם יש ממש בטענות הארגון לקיומה של אפליה נגד אזרחי ישראל הערבים. ממצאי הדוח מראים כי עדאלה בחר לנקוט באסטרטגיה של סילוף המציאות ופרשנות מוטה במטרה להציג את ישראל כמדינה בעלת עשרות חוקים מפלים.

הפסקת אוכל
מסעדות בבתי מלון אף פעם לא עשו לי את זה. עד שבאה אלומה, מסעדת שף חדשה במלון קראון פלאזה בירושלים, וניצחה את כל הסטיגמות. ותודה לאתר ROL ששלח אותי למשימה המסוכנת.

יש מקרים בהם אתה יודע שעשית עבודה טובה. לדוגמא, כשבן דרור ימיני אומר.
משנכנס אדר מרבין בשמחה
כל הכבוד לגריזמן שמאז הפציעה של רונאלדו התנהג כמו ג'נטלמן אמיתי והפסיק לשחק.

הפרדת רשויות?
הצחקתם את המכון הישראלי לדמו-קרטיה.

באהבה ננצח
מי אמר שלגברים יש בעיה עם מחויבות? קחו לדוגמא את חבר שלי, שהתחתן ביום חמישי בערב וביום שישי כבר התייצב למשחק הכדורגל השבועי שלנו. זו מחויבות!

לוז לוז
הגיע הזמן לתת שם לחבר החדש של תחנת האוטובוס.
ההצעה שלי: אוטוטובוס
להצבעה על כלל ההצעות.

באהבה ובאמונה
אני לא רווק מושבע, אני אגנוסטיקן של אהבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה