יום שני, 18 ביולי 2016

לא אקטואלי 18.7.16

לפעמים כדאי לקחת דוגמה מדמוקרטיות נאורות. מה, לא?
מכירים את אלה שמנסים לשכנע אתכם שישראל מדינה גזענית? אז לאלה שרוצים לחסוך מעצמם לקרוא את הדוח של המכון, ביקשנו מצוות המעלית לתת תשובה לעניין. מסתבר שהציבור הרחב מאד אהב את הביצוע, והסרטון זכה כבר לחשיפה של מאות אלפי גולשים...
על הדרך נספר שהעיתונאי גדעון דוקוב פנה לקרן החדשה לישראל בעקבות פרסום הדוח של המכון לאסטרטגיה ציונית, כדי לברר האם הם מודעים לכך שהם מממנים ארגון המציג את ישראל בעולם כמדינת אפרטהייד. נראה שהעובדות קצת בלבלו אותם...
כשהקרן החדשה לישראל מאשימה אותנו בשימוש בעובדות זה סימן שאנחנו עושים משהו טוב...
בזכות המשפט ההוגן
בדרך כלל אני לא מפרסם למי אני תורם, אבל התרומה הזו כל כולה להביע מחאה נגד מערכת דורסנית שמתגייסת בכוחניות כדי להפיל תיק על לוחם שהרג מחבל, בזמן שמחבלי חמאס יושבים בכלא וצופים ביורו ואף אחד לא מזיז אצבע.

אני מודה שקצת הופתעתי מכמות התגובות המופתעות / מאוכזבות מההחלטה שלי לתרום לקמפיין ההדסטארט של אלאור אזריה. אז הנה ההסבר המפורט למי שעדיין לא השתכנע.

זאת ירושלים!
זאת ירושלים בה ניתן ליהנות ממזג אוויר נפלא.
זאת ירושלים בה ניתן לשבת לאכול במסעדות נהדרות.
זאת ירושלים בה ניתן לבלות באתרים יפהפיים.
זאת ירושלים בה ניתן להאזין למוזיקה חיה משובחת.
זאת ירושלים בה סימפונית צרפתית מבצעת את ההמנון של דרום אפריקה.
זאת ירושלים בה חדש וישן משתלבים באופן כה הרמוני.
זאת ירושלים בה ניתן לעשות את הכל ביחד בלי לקום מהכיסא!
אז מתי אתם באים לירושלים?

הפסקת אוכל
יש לנו זוכה בפרס הפוסט המושקע ביותר במאכלי י-ם לשנת 2016! קבלו את המדריך השלם של הדס קדרון, אשפית משאבי אנוש, לביקורת אוכל וקורות חיים. ותודה למסעדת פיקולינו... בתיאבון!

אנוס על פי הדיבור
בשולי פרשת הרבצ"ר החדש, אני נזכר במחקר שהתפרסם לפני עשור והציג תזה לפיה העובדה שחיילי צה"ל לא אונסים פלסטיניות נובע מגזענות. ולמה אני נזכר במחקר הזה? כי בזכות המחקר הזה למדתי שיש מקרים בהם לא משנה מה תעשה, מי שירצה להוציא אותך רע - יעשה זאת.
חיילים ישראלים אונסים פלסטיניות? הם קלגסים מרושעים!
חיילים ישראלים לא אונסים פלסטיניות? הם כובשים גזעניים!

חדשנות ישראלית
ישראבלוף? לא על חשבונה של ירושלים!
זה סיפור על מדינה שקובעת בשני חוקי יסוד שכל משרדי הממשלה יהיו בירושלים.
זה סיפור על מדינה שקובעת בחוק שמקום מושבו של המדען הראשי (ובשמו החדש: רשות החדשנות) יהיה בירושלים.
זה סיפור על מדינה שלא באמת רוצה לקיים את חוקיה, ומחפשת נתיבי בריחה מירושלים.
איך אני יודע?
כי כשהמדינה קובעת בחוק שבאופן "זמני" מקומה של הרשות יהיה מחוץ לירושלים עד לאוגוסט 2018, אבל חותמת בשבוע שעבר על חוזה למשרדים חדשים מחוץ לעיר למשך שלוש שנים החל מנובמבר הקרוב ועד נובמבר 2019 (בניגוד לחוק!), אז אני יודע שעובדים עלינו.

משנכנס אדר
החלטתי להתאים את עצמי למציאות החדשה באזורנו.
ויוה פורטוגל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה