יום שני, 1 באוגוסט 2016

לא אקטואלי 1.8.16

הגיע הזמן
הגיע "הזמן" לעצור ולומר תודה.
תודה לשולי מועלם, על הבמה המכובדת שהעניקה לחוברת החדשה של בית המדרש לציונות.
תודה לעוד עשרה שרים וחברי כנסת מחמש מפלגות שהגיעו והוכיחו שאפשר לקיים שיח משמעותי ובונה.
תודה לדוברים מעוררי ההשראה שהחכימו אותנו: הרבנית עדינה בר שלום, פרופ' צבי זוהר, ד"ר יהודה מימרן, הסופרת גלית דיסטל-אטבריאן והרב יואל בן-נון.
תודה להרצי מקוב שפרס את חסותו של מרכז מורשת בגין על בית המדרש לציונות, ורתם לעניין גם החברים מהמכון למורשת בן-גוריון (ובהזדמנות זו תודה גם למשה, תמר ואריאל על שנרתמים יום יום להצלחת בית המדרש).
תודה ליואל, יועז ומירי שמאפשרים לי חופש יצירה בעבודתי במכון.
תודה לכל מי שהגיע ותודה לצלמת :-)
תודה לאל ולכל השאר!

ירושלים ללא תנאי
כשבן גוריון פונה ליצחק בן-צבי ומציע לו את תפקיד הנשיאות, בן-צבי מסכים רק בתנאי שמשכן הנשיא יעבור לירושלים ולעולם לא יעזוב אותה. היום זה נשמע ברור כמעט לכולם, חוץ מליותר מדי שרים ומשרדי ממשלה שעושים יותר מדי מאמץ כדי לברוח מהעיר, או סתם לא לחזור...

טמקא, המקומון הנפוץ בישראל.
סופר זול
יש סופרים
ויש סופרי סתם.
יש משוררים
ויש משוררי סתם.
ואני, משורר
סתם.
עדכון שוטף מהתושב מספר 1 של ירושלים
הפסקת אוכל
לפני כחודש השתתפתי בכנס פעילים ירושלמים בו סיכמתי עם הרב אהרון ליבוביץ, האיש מאחורי מהפכת השגחה פרטית על שיתוף פעולה עם הבלוג מאכלי י-ם. ואז נועה סגרי, שעוזרת להביא השקעות לתעשיית ההייטק הירושלמית, הודיעה שהיא מתנדבת להיות הראשונה להשתתף (אז שאני אגיד לה לא?). אילה פאלק לקחה את העניינים לידיים, וקישורה אותנו ליובל וללין דג'משיד המקסימים (וההורים של האחיות ג'משיד המוכשרות!) שבזמנם החופשי מנהלים את מלון עדן, ולפני שנה פתחו בו בית קפה (שהוא בעצם מסעדה לכל דבר) חדש ומקסים ששווה לכל ירושלמי להכיר. אז תודה לכל העוסקים במלאכה. היה ממש טעים ונעים!
סתם שתדעו מה הולך במסעדה החדשה והמעולה של מלון עדן.
לא תשנא
סהדי במרומים שאני שונא את כל הפוסטים בהם אנשים חמודים מאתגרים אנשים חמודים יותר. מילא זה היה מביא לייקים, אבל מי היום נותן לייק על פרגונים?
רק שמצד שני, אני מאד אוהב את מיכל ברקאי ולא יכול לומר לה לא. אז לאות פשרה הצטלמתי עם מישהו שאני מאד אוהב למרות שהוא כל הזמן מציק לי בפייסבוק עם שאלות מעצבנות (אגב, התשובות שלי מעולות. תמיד.)
מצד שלישי, לא מאתגר אף אחד, כי מה ששנוא עליך.
#‏לא_מסכימים_אוהבים‬
הודעה בטעות
מקבל הודעה לנייד.
מתכנן לחזור אליה אחר כך.
מגיע אחר כך.
מחפש אותה בווצאפ - לא מוצא.
במסנג'ר - שלילי.
בהנגאאוטס - נאדה.
בפייסבוק - יוק.
בגוגל צ'אט - כלום.
הו, מצאתי.
מי לעזאזל שולח היום סמסים?
להזכירכם: אין עוד דברים לעשות עם דלת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה