יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

לא אקטואלי 30.8.16

תעודת בגרות
השבוע לפני שנתיים, הסתיים מבצע 'צוק איתן' בו נהרגו 67 חיילים ונפצעו 1,620 חיילים. לכבודם של כל חיילי צה"ל שהשתתפו במבצע, אני מצרף קטע מרגש שנכתב אז על ידי דודה שלי. אז נכון שאני משוחד, אבל אם הייתי שר החינוך נפתלי בנט, הייתי ממליץ על הקטע לכלל מורי ישראל לרגל פתיחת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה.

מסיבת עיתונאים
איזה כיף שעוד מעט 1 בספטמבר ונתניהו יוכל להפסיק להיות הביביסיטר של עיתונאי ישראל.
(מת על בידרמן, אבל מקווה שרן ברץ ייתן לו עוד הרבה סיבות לשפר את הדמות שלו)

מסע אחר
בשבועות האחרונים עורכת שרה העצני-כהן מסע רעיוני מרתק שהייתה לי הזכות לקחת בו חלק ולהציע מתווה להמשך ניהול הסכסוך. בתמצית: אזרוח אוכלוסייה פלסטינית בהסכמתם המלאה. מכיוון שהעולם יתקשה לקבל סיפוח חד צדדי, גם של אזורים בהם מתגוררים יהודים בלבד, אני מציע להתחיל דווקא במקום שאין בו יהודים: יריחו, עיר שלווה יחסית בת כ-23,000 תושבים בסך הכול. ישראל תציע לקיים משאל בו יוכלו התושבים לבחור אם להיות ישראלים שווי זכויות או לחלופין להישאר במצב הקיים עד להשלמתו של הסדר אחר.

טוב שם טוב
שמעתי שירדן ג'רבי גייסה כמעט 200,000 שקל בתמורה לתג שם.
לא יודע מה איתכם, אבל אני יוצא לאימון ג'ודו.

גיור לחומרא
בחיים לא חשבתי שאגלם מעלית שבת, אבל למען מטרה כה חשובה אני מוכן לעשות הכל!

הפסקת אוכל
לפני כשנה עשיתי את ההשקעה החברתית של החיים שלי, כשרכשתי כרטיסייה מפנקת במסגרת קמפיין גיוס ההמונים של הבוטקה בקטמונים. כדי לוודא שאכן עשיתי עסקה טובה, הבאנו את דפנה שקדי, מנהלת המוזיאון במרכז מורשת מנחם בגין, שהבין משהו בעניינים חברתיים, כדי שתבדוק האם כצעקתה. על הדרך, זכיתי במדליית ארד.

חבל שנולד
מה הסיכוי שבטמקא יהיה כתוב משהו נכון? 1 ל-48 מיליון!

הסיכוי של ילד להיוולד באותו יום בו נולדו הוריו, הוא 1 ל-133,225 (הסיכוי של שני הורים להיוולד באותו תאריך הוא 1 ל-365, והסיכוי שבמקרה כזה ייוולד להם ילד באותו תאריך הוא 1 ל-365*365. כמובן שהסיכוי עולה ככל שיש יותר ילדים). אבל מה טמקא בחרו לעשות? לבדוק מה הסיכוי שכל זה יקרה בתאריך המקרי של ה-16.8 (כאילו אם זה היה יוצא ביום אחרהם לא היו מפרסמים על כך ידיעה) כדי להגיע למספר האסטרונומי בכותרת. טמקא מהבולים, זה שאתם נותנים לבעל תואר דוקטור לכתוב לכם כתבות, לא אומר שמותר לכם (או לו) לכתוב שטויות.

המחשב שלי החליט שאוגוסט זה זמן טוב לצאת לחופש. המלצות לנופש?
רוח ספורטיבית
משפט שבחיים לא האמנתי שייצא לי מהפה, אבל כשצריך אז צריך: איפה רואים את הגמר של ההתעמלות האמנותית?
היעד הבא שלי: אולימפיאדת טוקיו 2020. רק מישהו יודע מתי ואיפה זה?

בדיחה עם זקן
היא: מאיפה אתה מביא את הגופיות האלה? עדיין מוכרים אותן?!
הוא: בטח. בכל חנות של סריגמיש.

שמעון ריקלין, זה דופלגנגר שלך או קונספירציה של פרס?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה