יום שני, 12 בדצמבר 2016

לא אקטואלי 12.12.16

אמנות מגייסת
אמן בתקופת המקרא: חכם לב.
אמן במאה ה-21: חכם תשומת לב.
(נכון גם לגבי פוליטיקאים)

טיימינג דיפלומטי
אין כמו לשבת לקפה עם דיפלומטית ממדינה שיודעת מהו צבא. במיוחד ברגע שאיזה חבר אלוף במיל. קולט אותך מרחוק ויורד מהאופניים לומר שלום.

פסלי זהב של ביבי. כבר אלפיים שנה.
תנו קרדיט
הלוואי שיום אחד כל תחנות הרדיו יזכירו לפני / אחרי השמעת כל שיר גם את שמות המשוררים והמלחינים, ולא רק את המבצעים. תחנת הרדיו הראשונה שתעשה זאת, אני שלה.

הכותרת הנכונה: ראיתם את התמונה שצירפנו לכתבה?
סוף טוב הכל טוב?
מכירים את זה שבכל סרט אקשן יש את הסוף הטוב הזה שמתבסס על כוחו הפיזי של הגיבור? זו רק אחת הסיבות שאני לא אוהב סרטי אקשן. על סרטי דיסני לעומת זאת, אני מת. וגם את מואנה חיבבתי. גם אם יש כמה חורים בעלילה. או כמות מוגזמת של שירים בטיימינג שלא בדיוק מתאים לעלילה. אבל את הסוף הטוב בגרסתו הנשית והאנטי מלחמתית (דיסני עשו את החיבור הזה - לא אני!) פחות חיבבתי. ללמדך שהסוף הטוב בעלילה לא תמיד בא טוב בעין של הצופה.

מצאנו ביבי מלפני 3,000 שנה. ואז הוא ביקש תמונה.
הפסקת אוכל
חשיפה: הבל ווד בר הוא בר הבית שלי. בגלל מבחר הקוקטיילים. בגלל פאי הרועים. בגלל המיקום. בגלל הפינתיות האינטימית. בגלל הכיסא הקבוע שלי. בגלל שגם רינה ממליצה. דיר באלאק אני רואה אתכם שם.

מילה זו מילה

סוף כל סוף נמצאה מילה עברית למקרתיזם: דרוקריזם.

פייר? סחתיין!
דוקו-סלפי
תמיד חשבתי שצריך לעשות עליי סרט דוקומנטרי. עכשיו גם פייסבוק חושב.

פסל של ביבי ואימו הוצב כעת בעיר הבירה
פשרה
פסל הזהב של נתניהו יוסר מרחבת העירייה ויוצב למכירה באתר יד2.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה