יום שישי, 23 בדצמבר 2016

לא אקטואלי - 23.12.16

היידה ביבי
שמאל יקר, זה שוב אני. אתם צריכים לחשב מסלול מחדש. לאור המינויים האחרונים של טראמפ, נראה שנשיא ארצות הברית הולך לעקוף את נתניהו מצד ימין. מחפשים ראש ממשלה זהיר, שלא יעשה צעדים מרחיקי לכת, ושידע לעמוד מול ממשל אמריקאי הרפתקני? נראה לי שמצאתי לכם מועמד. לא סתם מועמד, כזה שיש לו ניסיון של עשור.

ב' זה ביזיון
כשידיעות אחרונות משווים פינוי מתנחלים למעבר דירה.
(רענן שקד, מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, 2005)
המרגיע הלאומי
אני רוצה להרגיע ולהזכיר שרק חצי ממלחמות העולם החלו בשל התנקשות פוליטית.

מצב האומה
למי אני הכי אוהב לפרגן? למי שיודע לפרגן לאחרים. מחנה הימין מספיק גדול בשביל שני כתבי עת איכותיים. כיף לראות שגם החברים היקרים מהשילוח מבינים זאת. השבוע קיבלתי את הגיליון השני של כתב העת השילוח, בעריכתו של יואב שורק, כך שאני כבר יודע מה אני הולך לקרוא בסוף השבוע הקרוב. מעלעול ראשוני כבר הספקתי לשמוח על ההתכתבות ראשונית שנוצרה בין כתב העת החדש לכתב עת ותיק יותר, האומה, בעריכתו של יוסי אחימאיר. את הסקירה הזו כתב צור ארליך, ובגיליון המלא תוכלו למצוא סקירות נוספות מאת דביר שוורץ ויצחק מור על פרסומים חדשים וחשובים.

כשר לכולי עלמא
הפסקת אוכל
כשיעל הציעה לי לבדוק את אפליקציית סיורי הטעימות החדשה אני מודה שהייתי קצת סקפטי, אבל הסכמתי לזרום. אז לקחתי איתי את יוסי סעידוב ושריינו לנו שעתיים וחצי לסיור על קו התפר הירושלמי. את המסקנות המלאות (וגם תמונות!) על 6 המקומות בהן ביקרנו, תוכלו למצוא בפוסט המלא שכתב יוסי, אבל לטובת תרבות האמ;לק שאופפת אותנו, הנה השורה התחתונה: מדובר בחוויה נהדרת ומשתלמת גם לירושלמים שכבר ראו דבר או שניים בחייהם. ועוד שורה תחתונה: תקדישו לסיור חצי יום. יותר מתאים ויותר כיף.

שאלה פעוטה
למה בעצם הן נקראות ערי שינה אם הן מלאות בהורים צעירים טרוטי עיניים?​

תפילת עוברי דרכים
אפשר, אך לא יפה, להתפלל להפסיק שירד הגשם. ואפשר להיות אדם יותר מתחשב, שלא לומר אלטרואיסט, ולטוס למקום בלי גשם.

מים עכורים
הסיבה שכששותים אוזו מוסיפים קרח היא כדי שהמשקה יקבל גוון אפרפר. אחרת זה יכול להיות מאד לא נעים לשתות מהכוס ולא לזכור שזה לא מים. (אם כי זה לא גרוע כמו לשתות מהכוס ולא לזכור שזה ספרייט)

לא זוכר מה עשיתי אתמול בערב, אבל כשקמתי בבוקר מצאתי את זה
עד 120
הגיע הזמן למילה חדשה בעברית: גילחול. הגיל בו מספר המדינות בהן ביקרת השתווה למספר שנות חייך.
לדוגמא: בזכות הביקור שלי ביוון זכיתי לקבל גילחול. 37, תודה ששאלתם.

אתה מנקה במיוחד את הצימר כדי להכין אותו לביקור של אורחת, וזו התודה שאתה מקבל.​
נס חנוכה
לא רוצה להלחיץ אף אחד, אבל אוטוטו נר שמיני של חנוכה ועוד לא קיבלתי הזמנה לאף חתונה. מה קורה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה