יום שני, 16 בינואר 2017

לא אקטואלי 16.1.17

נשארתי בגלל השירות
הגיע הזמן לתת שם למרכזי שירות טלפוניים בהם אף אחד לא עונה ואין הרבה מה לעשות עם זה: חוסר עונים.

כשדון קישוט העניק אות אבירות לסנשו פנצ'ו
מזרג
בשבוע שעבר התקיים בוועדת הפנים של הכנסת דיון בנושא פיקוח המדינה על המוהלים. יש לי חדשות לא פופולריות: כמו שאין חוק שמחייב לעשות ברית מילה, כך לא צריך לפקח על עבודת המוהלים. המוהלים הם אנשי מקצוע שמקבלים שכר מלא מהלקוחות (ולא מהמדינה) על עבודתם. אם היה לי קצת זמן, הייתי פשוט מקים אתר אינטרנט עסקי לחלוטין שכל מטרתו לאפשר לגולשים לאתר מוהלים בהתאם לדירוג שיקבלו על ידי הגולשים, בדיוק כמו אתרים שיש עבור בעלי מקצוע אחרים. אם יש פה מישהו שרוצה להרים את הכפפה, אני נותן את הרעיון חינם, וגם בונוס - שם חינם לאתר: מוהלים בתפקידם.

חשיפה מעניינת בהתחשב בכך שהעיתון החושף היה (אולי) רווחי לאורך שנים כי הוא היה זה שהדפיס את 'ישראל היום'.
כשרות לא כשירה
מחקר חדש של המכון לאסטרטגיה ציונית חושף כי 91 אחוזים מהמוצרים הכשרים בעלי 2 כשרויות לפחות, אחת מהן של הרבנות בהתאם לחיוב בחוק. 22 אחוזים מהמוצרים בעלי שלוש כשרויות או יותר. המשמעות: 69 אחוזים מהמוצרים מסתפקים בכשרות פרטית אחת. זאת אומרת שאם גם ככה היצרנים לא סומכים על הכשרות של הרבנות, אפשר לסגור את הבאסטה של מערך הכשרות הממלכתי ולהפוך את הרבנות לרגולטור לכל היותר.


הפסקת אוכל
לאחרונה גונבו לאוזניי שמועות שאני מנצל את בלוג המסעדות שלי לטובת דייטים עם בחורות יפהפיות. פניתי אליי לבירור ומיד הכחשתי בתוקף. לראייה: פוסט עם אישה נשואה באושר + שלוש ילדות (קטנות מדי בשבילי, אין צורך לעורר חשדות מיותרים). אה כן, היינו באנה והיה מצוין, בדיוק כמו השמועות. מי אמר ששמועות הן אף פעם לא נכונות?

משפחה שומרת חוק
המועצה הלאומית לשלום הילד, אני רק שאלה: יצאתי מבית הוריי עם ים של אוכל. זה חוקי שהם גבו ממני 90 אגורות על השקיות?​​

הקטע הזה שלא ברור אם וויינט יותר מובכים מכך שנוני נחקר באזהרה או יותר גאים בכך שהצליחו להפיל את ביבי.
מאיר עיניים
וביניהם, וביניהם,
אני הולך ואז חוזר
יש בי מזה, וגם מזה,
יש בי שניהם
אי שם בסוף שנות ה-90 נסעתי עם חבר לפסטיבל הכלייזמרים בצפת, בו הופיע מאיר בנאי יחד עם הרכב חסידי בשם 'רבע לשבע', עוד הרבה לפני הטרנד (המבורך!) של זמרים ישראלים פופולריים שמתחברים לשורשים. ואז הבנתי את וביניהם (היי זה בכלל לא שיר על עכברים!)

גאאווה ירושלמית
לראשונה בחיי יצאה לי באופן ספונטני ולא מתוכנן המילה מאאתיים.
המבטים שקיבלתי סביבי ברחוב היו מעוררי גאווה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה